Jag vill mer än henne
Är detta vanligt? Känner ni igen er? Svara gärna så jag får reda på om fler har det såhär. Å gärna svar från både män å kvinnor!
Jag vill mycket oftare än min sambo. Vi har varit tillsammans i snart 8 år å har en son på 6. Vi grälar aldrig, är väldigt praktiska och får ofta saker som ska göras gjorda i rask takt å samarbetar bra i såna situationer. Trivs bra i varandras sällskap liksom. Men det här med sexet... Jag skulle utan problem ha sex 3-4 ggr /vecka. Hon SÄGER att hon tycker att 1-2 ggr /vecka känns lagom. Men när det blir kanske 2-3 ggr /månad börjar ju jag fundera om det är nåt som är fel... NÄR vi har sex är det förjävla bra (säger hon iallafall och det verkar inte som om hon ljuger och jag kan inte säga att det gör direkt ont heller).
Men när det väl blir av så är det 98 gånger av 100 JAG som tar initiativ. Jag kommer faktiskt inte ihåg sist hon tog för sig så att säga. Om hon märker på mig att jag är ursugen på sex kan hon bara säga "-Nepp, du fick sex i förrgår du så nu äre bra"... JAG fick sex?? Ja men du rå? Fick du inte sex du då, typ samtidigt???
Det är många nätter man legat å funderat på vad fan det beror på att hon inte vill lika ofta som förut, jag vill ju lika ofta som förut... Å när vi pratar om det också så säger hon bara att hon inte är sugen längre. Men det måste ju va en anledning till det??
Jag hoppas jag får svar från många så jag kan svara tillbaka å skriva era här och som sagt gärna från både män å kvinnor å från "båda håll" om ni förstår vad jag menar... Även kvinnlr som tycker dom får för lite sex t.ex...