Förlåta eller gå vidare?
Min pojkvän har gång på gång dragit på sig rykten när han varit ute och festat. Flera vänner har hört av sig av vad de sett av hans beteende. Han dansar tätt bakom andra tjejer och håller om dem, han flörtar med andra, han ska enligt min vän till och med kysst henne på halsen när han dansat bakom henne. Jag har varje gång konfronterat honom med detta men varje gång så är det lögner jag fått höra och att han aldrig skulle gjort sådant. En annan vän har berättat att han frågat om jag varit ute för att sedan få nej till svar, han svarade då "vad skönt, då kan jag göra vad jag vill". Detta är problemet, jag har aldrig sett med egna ögon förutom en gång då han stod och kramades med en annan tjej på krogen som han inte kände (de hade visst pratat en del bakom min rygg fick jag veta sen). Jag har gjort slut med honom en gång tidigare men varje gång kommer han gråtandes tillbaka och jag älskar ju honom så jag tar tillbaka honom... Nu har detta hänt igen, jag har inte sett men fått höra från andra och han förnekar igen. Han säger att han vill förändras för det är vad jag vill höra men han förnekar jämt sina handlingar och förstår inte varför sådana rykten spridits. Vad ska jag göra?