• bxbx

20 år och har taxöron till bröst

Jag har inte haft barn eller varit gravid. Mina bröst har alltid varit lite mer hängiga men de blir bara allt mer hängigare och hängigare.. mår psykiskt dåligt pga det och kan är student så att spara pengar för bröstlyft blir inte så lätt.. kan man få en bröstlyft betalt av landstinget? Kan inte visa mig utan kläder för någon, vågar inte ens ha på mig bikini för att man verkligen SER att de går ner..

Kolla hur hängiga dem är.. det är inte normalt.. och dessutom har mina bröstvårtor eller ja vårtgården också blivit större?!:(

• Svar på tråden 20 år och har taxöron till bröst
  • Carambolan

Förlåt men det där är inga taxöron. Det där ser ut som ett par helt normala bröst hos någon som passerat tonåren och har ganska stora tuttar. Gå till en BRA underklädesaffär och be personalen om hjälp att prova ut en välsittande bh och bikini som lyfter och formar, om du vill.

• Aikido

Det där är inte taxöron. Det är ljuvligt böljande cocker spaniel-öron. Hade jag fått välja sätt att dö hade jag valt att bli ihjälslagen mellan bröst som dina.

• Tecum

Vissa kvinnor får såna bröst tidigt i åren, det är inget du ska deppa ihop för. Prova ut bra BH och bikini om det känns bättre men undvik absolut inte badstränder eller att träffa killar. När du blivit äldre och börjat jobba får du råd att lyfta brösten om du fortfarande vill.

• Anonym (SåÄrDet)

Jag som ung kille och ser bra ut o haft många tjejer . Har absolut inga problem med bröst som dina. Jag skulle älska med dig lika passionerat som med någon annan.

Fina sexiga bröst! Som jag inte skulle tveka att använda min mun och tunga på.

• Inga bekymmer

Man kan få det betalt av landstinget men det beror på hur mycket häng man har, du får helt enkelt boka en tid att kolla upp om det är något som Du verkligen vill göra. En kompis till mig kollade upp och hon var en cm från att få det betalt vill jag minnas.

Svar på tråden 20 år och har taxöron till bröst