Anonym (V) skrev 2018-01-07 17:28:09 följande:
Ja det var ju det jag skrev? :) att det är din åsikt men inte fakta. Klart du får tycka att parfym som suttit länge luktar illa men det är ju just din personliga åsikt och inget mer.
Nej, det har jag inte skrivit heller... vet inte om du misstar mig för någon annan.
Men VAR har jag skrivit att det rör sig om annat än åsikt? Det är FAKTA att vi alla har olika ÅSIKTER och KÄNSLIGHET när det gäller lukt. Någon av er skrev något om att fin parfym minsann inte luktade efter en hel dag och det kanske den inte gör, för er. Men jag tycker det luktar illa och jag är inte ensam om att ha bra luktsinne. Kanske TS flicka också har det? Kanske inte.
Som sagt, det är tydligen ömma tår och mkt provocerande. Jag kommer släppa detta helt nu innan TS tråd invaderas helt av denna diskussionen.
Anonym (Ooo) skrev 2018-01-07 17:37:46 följande:
Ja nu svängde nästan det tvärsäkra till att det handlar om egna preferenser. Men bara nästan, för så klart har du inte mer "superkrafter" än den som kan identifiera noterna i en parfym . Precis så som jag mfl skrev. Typiskt för vissa kategorier att kalla en svårighet och överkänslighet för "superkraft". Haha!
Som sagt, inget annat än egna preferenser här, det var du som uttryckte dig tvärsäkert om mina och andras kroppsegna dofter för parfym gick ju inte att känna. Humorlös är du tydligen också. Jag tänkte sätta "" kring superkrafter men trodde i min enfald att du skulle fatta skämtet. Där hade jag ju fel. Tror du jag tycker det är en bra egenskap eller? Att ha luktsinne som en blodhund? Jag hade ju hellre haft absolut gehör eller fotografiskt minne, det har man i alla fall nytta av. Som sagt, det är tydligen ömma tår och mkt provocerande. Jag kommer släppa detta helt nu innan TS tråd invaderas helt av denna diskussionen.