• monstretmonster

Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!

Ja var på Ica i förrgår . De var en mkt otrevlig blond störig tjej där som börja klaga på att ja inte la tillbaka risgrynsgröt korven i kylen ?!! Då ja sa va e ditt problem ! Då de inte angår henne över huvudtaget enligt mej,, så började hon gå iväg o ignorera mej o då blev jag irriterad så gick ikapp henne o drog tag i hennes arm . Då börja hon skrika o drog igång ett riktigt bråk . Sluta me att ja drog henne i håret o sen gick ja. Har sett henne sen dess o de blir alltid massa glåpord ,, känner mej förföljd . Kan man prata med chefen ?

• Svar på tråden Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!
  • monstretmonster
    Anonym (Jupp) skrev 2018-01-24 16:43:10 följande:

Vad anser du att du gjorde fel då?

Ja jag förstår ju att de inte va bra o dra henne i håret . Men man e alltid två om o bråka .... om jag ser henne nästa gång ska jag försöka prata me henne o lösa bråket på ett snällt sett, be om ursäkt att se gick över styr men hopps hon gör de med då
  • Anonym (duff)
    molly50 skrev 2018-01-24 14:33:47 följande:
    Är det bättre att avsluta med att slå eller att dra personen i armen och håret,menar du?
    Våld bör undvikas men... Det råder hierarki i mataffärer som få känner till, visar man inte sin plats får man högre priser, ingen kundvagn osv..

I detta fall räckte det inte med att "dra i håret", TS gick därifrån och är fortfarande underlägsen blondinen som nu fick billigare varor.
  • molly50
    Anonym (duff) skrev 2018-01-24 21:58:20 följande:
    Våld bör undvikas men... Det råder hierarki i mataffärer som få känner till, visar man inte sin plats får man högre priser, ingen kundvagn osv..

I detta fall räckte det inte med att "dra i håret", TS gick därifrån och är fortfarande underlägsen blondinen som nu fick billigare varor.
    Allvarligt. Du kan inte vara seriös.
    Carpe Diem
  • monstretmonster
    Anonym (duff) skrev 2018-01-24 21:58:20 följande:

Billigare varor??? Varför tror du de ?! Menar du för att hon e blond då lr ?
  • Anonym (duff)
    monstretmonster skrev 2018-01-24 22:08:18 följande:

Billigare varor??? Varför tror du de ?! Menar du för att hon e blond då lr ?

Hon steg ju i "rating" samtidigt som din sjönk. Kommer du ihåg vad mjölken kosta sist du handla? Den är dyrare idag.
  • monstretmonster
    Anonym (duff) skrev 2018-01-25 07:13:50 följande:

Hon steg ju i "rating" samtidigt som din sjönk. Kommer du ihåg vad mjölken kosta sist du handla? Den är dyrare idag.

Ja de e den men de e ju för alla....
  • 8airam8
    Anonym (duff) skrev 2018-01-25 07:13:50 följande:

:)
    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • legomum
    monstretmonster skrev 2018-01-24 21:37:22 följande:
    Ja jag förstår ju att de inte va bra o dra henne i håret . Men man e alltid två om o bråka .... om jag ser henne nästa gång ska jag försöka prata me henne o lösa bråket på ett snällt sett, be om ursäkt att se gick över styr men hopps hon gör de med då
    Det är ett sådant fånigt uttryck.

Man är verkligen inte alltid två om att bråka.
  • Anonym (duff)
    monstretmonster skrev 2018-01-25 07:54:43 följande:

Ja de e den men de e ju för alla....

Bara som du ser det. Är som sagt en lite dold hierarki.
  • Anonym (Jupp)

Fast hon bad dig ju bara lägga tillbaka varan på rätt plats. Vilket du verkligen borde ha gjort. Det var ju du som började tjafsa med henne och till och med blev fysiskt. Så ja en ursäkt ifrån dig är på sin plats.
  • monstretmonster
    Anonym (duff) skrev 2018-01-25 10:24:48 följande:

Bara som du ser det. Är som sagt en lite dold hierarki.

Va menar du??
  • Anonym (Tsss)

Blondiner har en egen rabatt :D

• Anonym (Lycka)

Blondinen kunde också leende lagt tillbaka risgrynsgröten..?

• Anonym (Lycka)

Bäst att inte slåss över en plastkorv med risgrynsgröt..vem skulle torka upp om den sprack..?

• monstretmonster
    Anonym (Lycka) skrev 2018-01-25 19:12:16 följande:

Bäst att inte slåss över en plastkorv med risgrynsgröt..vem skulle torka upp om den sprack..?

Vi slogs ju ej om skälva korven
  • molly50
    Anonym (Jupp) skrev 2018-01-25 18:36:13 följande:
    Fast hon bad dig ju bara lägga tillbaka varan på rätt plats. Vilket du verkligen borde ha gjort. Det var ju du som började tjafsa med henne och till och med blev fysiskt. Så ja en ursäkt ifrån dig är på sin plats.
    Håller med!
    Men samtidigt så är det en sak TS borde ha begripit själv utan att någon skulle behöva säga till om det.
    Det är en självklarhet för de flesta.

Om nu detta är sant...
    Carpe Diem
  • HelaGotland
    monstretmonster skrev 2018-01-25 19:16:51 följande:
    Vi slogs ju ej om skälva korven

Va? Skälvde den också? Fy, då förstår jag att du släppte den hursomhaver!
  • Anonym (Lycka)
    Bra sagt..barn kan småtjafsa..men inte vuxna..även om jag själv varit på jobb där det hände att vuxna gubbar smällde till varandra på arm eller rygg för minsta småsak..efter ett tag fick det vara nog och jag slutade på jobbet jag hade där..
Svar på tråden Oförskämd tjej på Ica ! Kontakta chefen ??!