Hej , ville bara säga att jag känner igen med det du berättar att du fick din mens men den var inte som den skulle och du hade knappt ingen värk om jag förstår rätt? Ville bara säga att jag är den sitsen just nu, Jag hade min mens senast den 27/11-17 så den har varit försenad i över en månad, jag har gjort 2 negativa grav tester, men har haft alla dom där symptomen utan och tänka på de. I söndags 21/1-18 fick jag min såkallat ?mens? men jag kände inte av att den kom , hade och har ff ingen värk alls vilket jag alltid har annars innan den kommer och under tiden jag har den, denna gången trodde jag att jag hade typ ?kissat? ner mig men det hade jag inte, det var mensen som kom men det var mer åt rosa hållet än rött. Nu ska jag komma till saken , jag misstänkte först missfall men de va de inte o så jag antar att de e mensen eller??! Är helt förvirrad ????
Min mens har ?förvandlats? till tunna rosa flytningar ????... vad kan detta vara, jag rätt så regelbunden mens annars o jag brukar alltid ha en ordentlig smärta/förvarning innan den kommer men inte denna gång... konstigt detta... vill även tillägga att jag fortfarande har ömma bröst och ORDENTLIGT med synliga ådror o svullen mage hela tiden...
Någon expert på om detta är mensen/missfall/graviditet?