Mitt tålamod med feminister är slut
Hur kommer det sig att Sverige är så jäkla extremfeministiskt när kvinnor i själva verket har det så bra här ? Mitt tålamod är så jävla slut med dessa grinkärringar.
Hur kommer det sig att Sverige är så jäkla extremfeministiskt när kvinnor i själva verket har det så bra här ? Mitt tålamod är så jävla slut med dessa grinkärringar.
Skaffa utländsk tjej, inte från västvärlden. de är feta, saknar identitet och värderingar och spyr ur sig denna frustration på alla i dess väg gärna de män de blivit itutade att hata. De kan ha varandra, jag och mina vänner väljer utländska riktiga kvinnor.
Det är en taskig cocktail att först anklaga män för s k toxisk maskulinitet för att sedan klaga på att de är för mesig när de inte orkar tjafsa och själva uppföra sig som män och samtidigt vara i krig med män. Vari ligger det man ska bli attraherad av? Precis som det är viktigt för kvinnor eller vad man nu får kalla det nu för tiden? Vad får man säga om svenska kvinnor, individen med dubbla x kromosomer?
att bli attraherade av någonting är det faktiskt det för män också. Men det är fel att tänka så också antar jag. Kanske toxiskt rentav.
Det är en taskig cocktail att först anklaga män för s k toxisk maskulinitet för att sedan klaga på att de är för mesig när de inte orkar tjafsa och själva uppföra sig som män och samtidigt vara i krig med män. Vari ligger det man ska bli attraherad av? Precis som det är viktigt för kvinnor eller vad man nu får kalla det nu för tiden? Vad får man säga om svenska kvinnor, individen med dubbla x kromosomer?
att bli attraherade av någonting är det faktiskt det för män också. Men det är fel att tänka så också antar jag. Kanske toxiskt rentav.
Jag kan också poängtera att jag liksom flertalet av mina vänner tycker det är något rart över svenska kvinnor som inte är aggressiva och paranoida att man ska våldföra sig på dem. De är ambitiösa och väldigt noggranna med saker. Men det är inte särskilt attraktivt med denna manlighet eller könlöshet. Många män hatar att erkänna det i dagens Sverige, men att dras till kvinnlighet och familjeliv är ofta ett faktum. Har hon ett bra jobb kan det vara intressant att fördjupa sig i det eller andra tankar men det är mer på en nivå jag kan göra med en manlig vän också liksom.
vill också poängtera en sak till. det finns vissa män som uppskattar det mer slätstrukna. har en barndomsvän som trivs med sitt särboskap med en svensk kvinna. De har varit särbos i några år, han dras till hennes manliga energi då han själv är lite försiktig. De har valt att skaffa nakenkatter de har varannan vecka och har stressiga karriärer. Det är stilrent på något sätt. De liknar varandra väldigt mycket både utseendemässigt och personlighetsmässigt. han skulle aldrig kunna tänka sig någon annan.