Mitt tålamod med feminister är slut
Hur kommer det sig att Sverige är så jäkla extremfeministiskt när kvinnor i själva verket har det så bra här ? Mitt tålamod är så jävla slut med dessa grinkärringar.
Hur kommer det sig att Sverige är så jäkla extremfeministiskt när kvinnor i själva verket har det så bra här ? Mitt tålamod är så jävla slut med dessa grinkärringar.
De vill ha ännu fler fördelar.
Någon som faktiskt har träffat på en rå feminist?
Jag gjorde det en gång.
Hon som snarare såg ut som en Hen var förtidspensionerad.
Hade fysiska felaktigheter med ena armen och benet (medfött).
Hade adhd och helt klart inom autism spektrumet.
Färgat hår och rakat på sidorna.
Kom med olika historier om att ha blivit utsatt och berätta hur killar hade tafsat. Personligen ville jag inte ta i den med en tång ens (på riktigt) så kunde inte tro på hennes berättelser överhuvudtaget. Personen hade skurit av sig tuttarna. Sa att det berodde på cancer, men ärligt talat så tvekade jag på om det faktiskt var för det då den hade skurit sig enormt på andra ställen och sa att den inte ville bli objektifierad och igenkänd som en kvinna. Personen var inte ens en halv 1:a på en 10 gradig skala i utseendet. Så knappast att den blev trakasserad för att vara en kvinna. Det var snarare som att den hade ett stort självförakt mot att den var en kvinna.
Personen drog sig inte för att stjäla, ljuga samt blåsa upp saker något sjukligt extremt. Uppseende sökande genom ilska, hat samt självförakt.
Var helt försvarslös inför sin situation. Endast drabbad av sin omgivning, specifikt män. Levde på familjens ägor.
Trots allt detta så var hennes bästa vän en man. Som hon larvade omkring med i skogen och de hade en stor fascination om att binda varandra vid träd.
Det var mitt möte med en rå feminist. Det var ärligt talat läskigt då inte mycket stod rätt till hos personen.
Skaffa utländsk tjej, inte från västvärlden. de är feta, saknar identitet och värderingar och spyr ur sig denna frustration på alla i dess väg gärna de män de blivit itutade att hata. De kan ha varandra, jag och mina vänner väljer utländska riktiga kvinnor.
Snälla, sluta mata inceltrådarna. De hör hemma på flashback. Inte här.
Här är en till som är besviken på feminismen, jag vet inte när det hände men det känns som kanske bara 10-15 år sedan. Känns som feminismen har slutat handla om kvinnor och istället blivit identitetspolitik, antirasism, klimat, marxism osv. och kapad av män som låtsas vara kvinnor.
Skaffa utländsk tjej, inte från västvärlden. de är feta, saknar identitet och värderingar och spyr ur sig denna frustration på alla i dess väg gärna de män de blivit itutade att hata. De kan ha varandra, jag och mina vänner väljer utländska riktiga kvinnor.
Gemensamt är att kvinnor från ovanstående länder är just kvinnor. Starka kvinnor, där feminismen inte går ut på att tävla med män, bli män, ha mindervärdeskomplex och en förlorad kompass i tillvaron, göra våld på sig själva, klaga på andra kvinnor. Utan helt enkelt att uppskatta sin kvinnlighet som är jämställd mäns men inte likadan. Svenska tjejer missar detta och gör en grej av att inte vilja vara kvinnor. Jag har låtit svenska kvinnor vara ensamvargar eller förpassade att leva med andra mankvinnor, husdjur, gröna AI robotar eller knähundar utan maskulinitet då den per se är toxisk.
Låt dem. Denna halva av befolkningen svenskar med dubbla x kromosomer vill vara ifred från riktiga män. Låt dem! Jag eller mina vänner väljer utländska kvinnor och är lyckliga med dem, lever familjeliv etc. Generellt ligger det mer för utländska tjejer, svenska tjejer vill inte det. Sedan vill svenska kvinnor skaffa barn gärna när de är 45 på div märkliga vis.
Nej, de kan leva med 3D printade katter istället varför inte?