• Anonym (Tagna eller inte)

Att ligga med upptagna män

Någon mer än jag som älskar att ligga med upptagna män?

Att ha sex med en hungrande man som inte har sett en naken snygg kvinna på länge är helt underbart.

Blicken blir snabbt simmig och händerna

krävande och ivriga. Visst, ibland kommer de ganska fort men men brukar då alltid göra klart mig efteråt.

Så kan de gå hem till sina trista fruar sen och leka fortsätta sin charad. Dessvärre kommer de nästan alltid tillbaka efter mer men då är magin borta.

• Svar på tråden Att ligga med upptagna män
    Anonym (gandalf) skrev 2018-02-08 15:30:52 följande:

Vad är det som är så lyckat med att vara ett hål som någon väljer att tömma i då och då? De flesta människor vill ju oftast vara mer än så. Att nöja sig med andras rester kan ju inte vara annat än tomt?

Ja, jag ser att det är normen. Vad jag nöjer mig med eller inte, objekt eller madrass eller vad du önskar kalla det är upp till mig. Upplever det inte som tomt utan högst berusande. Jag förstår av dina inlägg att det besvärar dig.
    Anonym (ja) skrev 2018-02-08 15:44:13 följande:

Ja, jag älskar att ligga med min egna upptagna man. Han ser en snygg kvinna varje gång han tittar på mig, ibland naken, ibland inte. 

Trist för dig att de blir tråkiga i dina ögon redan efter en gång. Kanske är de som är trista och inte fruarna hemma? Fruarna kanske också roar sig på sitt håll med någon spännande snygging. 

Jag håller med. Det är lite trist att det förvinner så snabbt. Härligt att du hittat någon du får ut liknande effekt av. Det kan absolut vara så att de jag har träffat i själva verket är skittrista på hemmaplan.
  • Anonym (gandalf)
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-08 18:41:22 följande:

Ja, jag ser att det är normen. Vad jag nöjer mig med eller inte, objekt eller madrass eller vad du önskar kalla det är upp till mig. Upplever det inte som tomt utan högst berusande. Jag förstår av dina inlägg att det besvärar dig.

Dina val besvärar mig inte det minsta. Är det så du vill leva så är det upp till dig. Tycker mest det är tragiskt att nöja sig med så lite men det är upp till var och en. Däremot blir jag besvärad av vad du och männen hjälps åt med att göra mot deras familjer. Jag tycker det är ofattbart egoistisk och empatilöst att sätta i system att göra så mot deras fruar och barn.
    Anonym (gandalf) skrev 2018-02-08 22:14:02 följande:

Dina val besvärar mig inte det minsta. Är det så du vill leva så är det upp till dig. Tycker mest det är tragiskt att nöja sig med så lite men det är upp till var och en. Däremot blir jag besvärad av vad du och männen hjälps åt med att göra mot deras familjer. Jag tycker det är ofattbart egoistisk och empatilöst att sätta i system att göra så mot deras fruar och barn.

u

Jag kan hålla med till viss del. Tror faktiskt inte att de är sämre fäder på grund av att de har haft affärer. Leder det till att de separerat så visst men förhållandet är nog ändå inte intakt mer eller utan mig. Då är kanske jag mer katalysatorn.
  • Anonym (Moralgubben)

Att människor inte förstår att de kan såra sina närmaste och knullar runt är ju inte så konstigt. Många blir ju inte äldre än 16 år psykologisk ålder.
    Men att skriva hit och skryta om det blir för mig obegripligt. Känns för mig lite förståndshandikappat.

• Frontline
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-05 19:51:17 följande:
    Någon mer än jag som älskar att ligga med upptagna män?

Att ha sex med en hungrande man som inte har sett en naken snygg kvinna på länge är helt underbart.

Blicken blir snabbt simmig och händerna
    krävande och ivriga. Visst, ibland kommer de ganska fort men men brukar då alltid göra klart mig efteråt.

Så kan de gå hem till sina trista fruar sen och leka fortsätta sin charad. Dessvärre kommer de nästan alltid tillbaka efter mer men då är magin borta.
    Simsalabim trosorna försvinn :)
    Anonym (Moralgubben) skrev 2018-02-09 00:00:28 följande:

Att människor inte förstår att de kan såra sina närmaste och knullar runt är ju inte så konstigt. Många blir ju inte äldre än 16 år psykologisk ålder.

Men att skriva hit och skryta om det blir för mig obegripligt. Känns för mig lite förståndshandikappat.

Fattar inte vad du menar. Tror du att dessa män är mina närmaste?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-08 18:41:22 följande:

Hahahahaha shit vilken tom människa du är! Det enda du vill är att provocera. Och du kan inte hitta en enda som vill ha dig och skulle kunna älska dig utan nöjer dig med bottenskrapet av fula, trista män (annars skulle dom inte ha fula, trista fruar ;) att ligga runt med.

Förhoppningen med tråden är att kvinnor ska läsa och bli jätteupprörda eftersom du HATAR kvinnor.

Jag tycker bara du är underhållande i klass med Gunilla Persson ;)
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Moralgubben) skrev 2018-02-09 00:00:28 följande:

Ja inte förefaller hon normalbegåvad.
  • Anonym (Low)

Hmmm.. nä jag går inte igång på att vara en mans porrklipp för en dag när jag kan vara jävligt sexig flickvän hos en man som tycker kvinnor som du är desperata tonåringar.

Jag förstår inte heller varför du besudlat din kropp med män som tar första tillgängliga hål, är det verkligen något att bli helt berusad över? Låg självrespekt?

(Eller låg standard åtminstone)

Anonym (Haha) skrev 2018-02-09 01:34:58 följande:
    Hahahahaha shit vilken tom människa du är! Det enda du vill är att provocera. Och du kan inte hitta en enda som vill ha dig och skulle kunna älska dig utan nöjer dig med bottenskrapet av fula, trista män (annars skulle dom inte ha fula, trista fruar ;) att ligga runt med.

Förhoppningen med tråden är att kvinnor ska läsa och bli jätteupprörda eftersom du HATAR kvinnor.

Jag tycker bara du är underhållande i klass med Gunilla Persson ;)
    Men du, ta ett djup andetag och coola ner dig. Förvånande att mina bottenskrap kan göra dig så upprörd. 

I varje fall bra att du finner mig underhållande, alltid glädjande att glädja någon. 
  • Anonym (gandalf)
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-08 23:49:11 följande:

u

Jag kan hålla med till viss del. Tror faktiskt inte att de är sämre fäder på grund av att de har haft affärer. Leder det till att de separerat så visst men förhållandet är nog ändå inte intakt mer eller utan mig. Då är kanske jag mer katalysatorn.

1 jo man är absolut en sämre förälder om man riskerar sina barns trygghet genom att kulla runt. Då tänker man mer på sin kuk än på sina barn och det är knappast en bra egenskap hos en förälder.

2 att de kullar runt pga problem i förhållandet är en gammal seglivad myt som folk gärna använder som ursäkt. Men faktum är att den vanligaste anledningen till otrohet är spänning och variation inte problem i relationen

3 svineriet gäller inte bara männen det gäller även dig eftersom du medvetet deltar i det.
    Anonym (Low) skrev 2018-02-09 03:33:54 följande:

Hmmm.. nä jag går inte igång på att vara en mans porrklipp för en dag när jag kan vara jävligt sexig flickvän hos en man som tycker kvinnor som du är desperata tonåringar.

Jag förstår inte heller varför du besudlat din kropp med män som tar första tillgängliga hål, är det verkligen något att bli helt berusad över? Låg självrespekt?

(Eller låg standard åtminstone)

Inte vill jag träffa någon att ha ett förhållande med. Inte vill jag heller jobba på självrespekt i sängen. Att jag skulle vara den första bästa, eller ett hål för mannen kan jag inte säga så mycket om. Jag har ser inte på honom på ett mer sofistikerat sätt. 
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Tagna eller inte) skrev 2018-02-09 09:46:23 följande:

Men du, ta ett djup andetag och coola ner dig. Förvånande att mina bottenskrap kan göra dig så upprörd. 

I varje fall bra att du finner mig underhållande, alltid glädjande att glädja någon. 

Hahaha, upprörd! Jag skrattar när jag läser tråden, tycker den är skitkul. Roligt att min munterhet provocerar dig, förstår att du vill ha en annan reaktion (ilska) då du känner dig frustrerad och tom utan att få skapa kaos i andra (kaoset i dig själv du inte står ut med)

Keep up the good work! :D
  • Anonym (Moralgubben)

Ja TS jag ser att du inte förstår. Men jag skall ta det enkelt. Med dina närmaste menar jag din man, eventuella barn alltså de människor som skulle kunna fara illa om du blir påkommen, vars hälsa du spelar med. Med 16 åringar är det så att en del byter partner ofta som en del i ett identitetsbyggande,slå upp det ordet, men brukar lugna ner sig i vuxen ålder.
    Men du som berättar om hur fantastiskt du har det med dina otrohetsknull är inte nöjd med att ha det så. Du måste också berätta det för oss. Ungefär som en tioåring som kommer hem efter skolan för att visa upp det hon gjort och få beröm.
    Det är det sista jag inte förstår att du måste göra. Andra skulle knulla på och hålla käften.

Svar på tråden Att ligga med upptagna män