Bim denna veckan
Hej någon mer med bim denna ve? Kanske som redan vågat testa men var ja ske för tidigt eller som tänkt testa sig snart ?
Hej någon mer med bim denna ve? Kanske som redan vågat testa men var ja ske för tidigt eller som tänkt testa sig snart ?
Tog ett negativt clearblue digital test imorse som var negativt. Kommer jag inte ha bim imorgon finns de ju en chans.. så hoppas att de var för tidigt :(
Ooh. Vågar knappt tro det men tempen indikerar också något skumt (använder NC) den har varit 0.1-0.3 högre en medel i typ tio dagar nu och idag gick den upp ännu mer.... Spännande!
Fick min mins idag några dagar sent:( man blir så ledsen
Fick min mins idag några dagar sent:( man blir så ledsen
Åh Gud va tråkigt! Håller tummarna att det tar sig för er nästa gång. Hur länge har ni försökt?
Tredje försöket, har en dotter som blir snart 7 år, sen fick ta bort i ve 14 pga kromosonfel för 2 år sen så man har oron att det ska va något fel om man blir gravid igen. Trodde verkligen ja va gravid för mensen va sen och mina bröst bruka aldrig göra så ont :(
Ooh. Vågar knappt tro det men tempen indikerar också något skumt (använder NC) den har varit 0.1-0.3 högre en medel i typ tio dagar nu och idag gick den upp ännu mer.... Spännande!
Usch, det måste varit förfärligt... jag förstår att du har oron men vi får alla tummarna för att det går bra! Du får satsa på en decemberbebis! Man blir ju lika besviken varje gång den där jäkla mensen kommer. Man vill bara stoppa in den igen haha
När ska du testa? :)
Ja det va fruktansvärt, spec när man här att det inte händer i lägre ålder och risken finns knappt. Va tydligen 2% att det skulle drabba oss. Har du barn sen tidigare ? Hoppas du får plus :) håller tummarna
Fortfarande ingen mens och har inte vågat testa mig sedan den 13 februari, då jag fick ett väldigt svagt pluss :0 tempen ligger på 36.9 grader (har vanligtvis 36.2-36.4 grader) hade tänkt testa mig imorgon bitti igen, om jag vågar :(
Hur går det för er andra, när har ni BIM och när hade tänkt testa er? :)
Fortfarande ingen mens och har inte vågat testa mig sedan den 13 februari, då jag fick ett väldigt svagt pluss :0 tempen ligger på 36.9 grader (har vanligtvis 36.2-36.4 grader) hade tänkt testa mig imorgon bitti igen, om jag vågar :(
Hur går det för er andra, när har ni BIM och när hade tänkt testa er? :)
Oh, spännande! Hoppas du får ett tydligt plus! :D jag har BIM imorgon, och har haft temperaturhöjning nu i 10 dagar, idag gick den upp ytterligare, så man blir ju lite nyfiken. Ska försöka hålla mig och testa på tisdag! :)
Måste bara fråga, jag använder mig av gravidtest från märket lovexok, som jag köpt på tradera. Är det någon som har erfarenhet av dessa? Känns inte som att dom är så säkra när det är ett så okänt märke.
Ja verkligen kan knappt sova och tänker på det hela tiden! :0 åh håller tummarna för oss <3 jag vet inte när min BIM är, för hade missfall 11 januari och då plussade jag på BIM+4 :/ oh min temp har också stigit, ligger på 36.9 grader just nu, vanliga är runt 36.2-36.4. Hoppas på ett pluss för oss båda <3