HJÄLP mig att tyda gravtest!

Ovan visas två tester som gjordes i början av denna vecka (v7) , de två understa gjordes idag den 16/2.. ska ha min beräknade mens på måndag. Vad tror ni????
Åh! Köpte ett digitalt test igår och ja, jag är gravid! Detta går inte att misstolka ;)
Hurra! Så glada...
Åh! Köpte ett digitalt test igår och ja, jag är gravid! Detta går inte att misstolka ;)
Hurra! Så glada...
Jag fattar inte varför du slänger 200 kr på ett test när du redan vet att du är gravid.
Du kunde använt de pengarna till att fira på restaurang istället för att sponsra clearblueföretaget.
Hurra! Så glada...
Jag fattar inte varför du slänger 200 kr på ett test när du redan vet att du är gravid.
Du kunde använt de pengarna till att fira på restaurang istället för att sponsra clearblueföretaget.
Hurra! Så glada...
Om man fått många negativa spökstreck så kanske man behöver få ett digitalt gravid för att verkligen fatta att det är sant.
Samma sak om man försökt bli gravid i flera månader eller kanske år, så kanske man inte vill kasta pengar på ett digitalt test för att man rädd att ändå få negativt så man köper ett billigare test först och sen köper man ett digitalt för att man kanske behöver få det svart på vitt utan risk att misstolkas för att verkligen fatta att det är sant.
Själv fattar jag inte varför man ska sponsra en restaurang istället för att laga en mysig middag hemma tillsammans med den blivande pappan. Men alla är olika vissa väljer att lägga pengar på test för att få bekräftelse på att det verkligen är sant, andra äter upp pengarna på en restaurang medan vissa väljer att göra det extra mysigt hemma istället.
Snälla sluta hoppa på folk som inte har samma syn på saken som dig själv!
Jag ställer en Fråga och då vill jag ha svar av TS som fått många positiva svar så hon har alltså redan svart på vitt.
Hon vet också veckorna.
Låt den det gäller svara på frågan
Anledningen att jag köpte ett digitalt test som förövrigt inte kostade 200kr utan 89kr var för att jag ville va helt säker innan jag berättade för min mamma! Jag ville som flera kommenterat, ha det svart på vitt! Jag har längtat efter att bli gravid och därför är de svårt att tro att det är sant..
Anledningen att jag köpte ett digitalt test som förövrigt inte kostade 200kr utan 89kr var för att jag ville va helt säker innan jag berättade för min mamma! Jag ville som flera kommenterat, ha det svart på vitt! Jag har längtat efter att bli gravid och därför är de svårt att tro att det är sant..
Superstort grattis!
Tog ett test idag. Bara efter någon minut så kom något fram. Kan ni tyda det? Inbillning? Och detta är inte ens morgonurin. Och så skulle min mens egentligen ha kommit idag. Men inget i sikte ännu. Ska ta igen om några dagar och se.
Ser absolut ut som ett streck ???????? vänta någon dag till och testa..
Ser absolut ut som ett streck ???????? vänta någon dag till och testa..
Du ser inte i syne, visst är det ett streck. Stort grattis!
Tro mig, jag har försökt se i syne ibland. Men när man inte är gravid är det bara vitt. Inte ens en skymt till linje. Så jag tolkar definitivt dina tester son positiva. :)
Du ser inte i syne, visst är det ett streck. Stort grattis!
Tro mig, jag har försökt se i syne ibland. Men när man inte är gravid är det bara vitt. Inte ens en skymt till linje. Så jag tolkar definitivt dina tester son positiva. :)
Hej!
Är på bim-1, fick liknande gravtest-svar imorse.. någon som kan hjälpa mig att tyda? :)
Tidig graviditetstest tog jag imorse Hur ska jag tolka detta, positivt eller inbillning med tanke på att det är tidigt test?