Otrogna se hit!
Hej! Du som är eller har varit otrogen och dolt det för din partner. Hur skulle du agera vid en konfrontation? Alltså att hon frågar rätt ut, face to face, om du varit otrogen.
Hej! Du som är eller har varit otrogen och dolt det för din partner. Hur skulle du agera vid en konfrontation? Alltså att hon frågar rätt ut, face to face, om du varit otrogen.
Kan du inte söka partners i polyamorösa forum, så behöver du inte såra någon!? Eller du kanske inte tycker att din partner ska vara polyamorös, bara du!?
Det fårär hon väldigt gärna vara. Men du får gärna ge tips på bra poly appar. Jag har nämligen bara sökt påledigt de vanliga apparna, dejtingsidorna osv. Men där står inte om det är för poly eller mono personer utan utgår från att alla är välkomna.
Jag tror det finns en site som heter "qx" där man kan träffa folk som har avvikande norm. Lycka till!
Lol "avvikande"?. Riktigt homofobiskt uttryckt. Det är en site för homosexuella. Den största i Sverige. Men jag är hetro. Så då är tinder bättre för mig.
Det stämmer inte. Daet är inte alls bara för homosexuella. Jag har en tjejkompis som dejtar via qx. Det handlar om fotfetisher, sdmb,..osv. Säkert polyamorösa också. Min kompis är inte homo. Pröva det!
De skriver att de är sveriges största gaysite. Men oavsett så vill jag ha vaniljsex. Så då är tinder bättre än en gay/fetishsite. Vet inte varför det är så viltigt för dig. Fråga så är allt löst. Och inte jättestort problem idag som sagt eftersom jag är gift. Många söker engångsligg på tinder så förstår inte varför det skulle vara illa att vara där som poly.
Jag skulle nog vilja att hon kom på mej, helt enkelt för att hon då skulle inse vad som kan hända om man ignorerar sin partner år efter år.
Jag tror inte det är illa att vara där som poly. Men de som vill träffa någon seriös kanske inte vill slösa sin tid på dig och bli bittra. Bättre då att du skriver i din tinderprofil "polyamorös gift man Som bara vill ha sex ".
Men de som söker seriöst på tinder eller krogen får skylladu sig själva. Det är så det ser ut oavsett om det är en polyperson eller en singel för du slösar din tid med att ligga med människor utan att dejta för sannolikheten att det är din drömperson är låga. Så söker du seriöst, gå in på en riktig dejtingsida, gå på sociala event där du pratar. Jag har happy pancake och där står det att jag är gift. Men då kollar jag om jag kan hitta något långvarigt. Inte bara en natt. Och då ligger jag sannolikt inte ens med personen förens vi har lärt känna varandra.
Jag skulle nog vilja att hon kom på mej, helt enkelt för att hon då skulle inse vad som kan hända om man ignorerar sin partner år efter år.
Anonym (man) skrev 2018-02-22 13:54:36 följande:[/quote-nick]Du har aldrig funderat på att prata med din partner istället för hitta egna "lösningar" och vänta på att hon ska komma på dig för att börja kommunicera?[/quote]
Du har aldrig funderat på att han kanske försökt det tusen gånger redan?
Det är ett faktum att vissa människor kan ignorera och prioritera ner sin partner och närheten hur länge som helst men ändå gå i taket om en annan man / kvinna fått av det som dom ändå inte brydde sej om.
Anonym (man) skrev 2018-02-22 13:54:36 följande:[/quote-nick]Du har aldrig funderat på att prata med din partner istället för hitta egna "lösningar" och vänta på att hon ska komma på dig för att börja kommunicera?[/quote]
Du har aldrig funderat på att han kanske försökt det tusen gånger redan?
Det är ett faktum att vissa människor kan ignorera och prioritera ner sin partner och närheten hur länge som helst men ändå gå i taket om en annan man / kvinna fått av det som dom ändå inte brydde sej om.
Har varit otrogen i tidigare relationer, även att mina partners varit otrogna mot mig. Om dom kom på mig så blånekade jag, hade dom bevis så blev jag riktigt nervös och erkände då men förmildade de REJÄLT..
har träffat många som varit otrogen mot mig och då när jag konfronterat utan bevis Så har dom total nekat, svurit på sina liv/ mitt liv osv.. när jag haft bevis har vissa tom fortsatt att neka haha....!
Hade dragit en Falcon punch i hennes hallongrotta