Hur lång tid innan den första mensen bör en tjej börja bära binda?
Hur lång tid innan den första mensen bör en tjej börja bära binda, för säkerhets skull? Det är ju säkrast att hon bär det redan innan, för att vara beredd.
Hur lång tid innan den första mensen bör en tjej börja bära binda, för säkerhets skull? Det är ju säkrast att hon bär det redan innan, för att vara beredd.
Trosskydd är lika dålig
Okej, så att trosskydd som väl de flesta tjejer i den åldern bär, räcker?
Har de flesta tjejer i den åldern trosskydd?
När brukar de flesta börja bära det då?
Okej.
Första mensen burkar väl inte ens vara riklig? Brukar väl bara bli en liten blodig flytning? Man kan ju ha trosskydd i väskan i en liten ask utifall att.
Ts vad är det för fel på dig?
Ja hur många obehagliga trådar ska du starta. Sök hjälp!
Missar jag något eller sitter alla vuxna härinne och svarar så elakt när en 13 årig tjej ber om råd?
Ts använd inget innan det behövs. Underlivet är ett känsligt område som behöver andas i största möjliga mån.
Ofta är inte första mensen särskilt riklig första gången, så om den kommer helt plötsligt så räcker det att lägga lite papper i trosorna tills man kan fixa något bättre.
Om du är orolig så kan du göra som någon föreslog. Ha med dig ett par extra trosor och några bindor så är du beredd den dagen mensen kommer.
Vill du verkligen ha binda eller trosskydd i förebyggande syfte så går det att köpa tygvarianter online. De andas bättre än plastvarianterna du hittar i vanliga affärer.
Googla isåfall på "tyg bindor"
Missar jag något eller sitter alla vuxna härinne och svarar så elakt när en 13 årig tjej ber om råd?
Ts använd inget innan det behövs. Underlivet är ett känsligt område som behöver andas i största möjliga mån.
Ofta är inte första mensen särskilt riklig första gången, så om den kommer helt plötsligt så räcker det att lägga lite papper i trosorna tills man kan fixa något bättre.
Om du är orolig så kan du göra som någon föreslog. Ha med dig ett par extra trosor och några bindor så är du beredd den dagen mensen kommer.
Vill du verkligen ha binda eller trosskydd i förebyggande syfte så går det att köpa tygvarianter online. De andas bättre än plastvarianterna du hittar i vanliga affärer.
Googla isåfall på "tyg bindor"
Vad är det som säger att TS är en 13-årig tjej? Kan lika gärna vara en ovetande (troligtvis manlig) förälder/förmyndare. Så har jag tolkat det iaf.
Jag tolkar det så eftersom ts frågar om något som är relevant för en tjej i 13 års åldern.
Som du ser så frågar jag om jag missat något, vill gärna veta isåfall.
Vad får dig att tro att ts är en vuxen man?
Tycker bara det verkar jättehemskt ifall det är en orolig tjej som frågar och detta är svaren hon får.
Ts skrev också massor med andra trådar som tyder på att hen är vuxen.