• Anonym (Tänker på sex med andra tjejer!)

Vill vara otrogen?

Hej,

Är det bara jag och förmodligen alla killar eller tänker/ fantiserar ni tjejer också

Om sex med andra?

För mig är det väldigt vanligt.

Hur har ni det?

• Svar på tråden Vill vara otrogen?
  • Anonym (han svarade)

Lägg av nu, ta din medicin och återgå till flashback.

• Meriall

Fantisera om sex med andra betyder inte att man automatiskt vill vara otrogen.

• Chrille37
    Meriall skrev 2018-02-25 13:28:24 följande:

Fantisera om sex med andra betyder inte att man automatiskt vill vara otrogen.

Nä, det gör det ju inte. Men hen menar nog att man vill vara otrogen:)
    Anonym (han svarade) skrev 2018-02-25 12:54:14 följande:

Lägg av nu, ta din medicin och återgå till flashback.

????
  • Anonym (man)
    Anonym (Tänker på sex med andra tjejer!) skrev 2018-02-25 14:00:22 följande:
    ????
    Håll dig till fantasin och ge fan i att agera på det. Så länge det är i fantasin så skadar det ingen. Så fort du gör verklighet av det så blir du ett stort jävla aparsel utan självrespekt, principer eller värde. Som sviker, ljuger och förnedrar människor som litar på dig, som om ni har barn sätter deras trygghet och framtid på spel sin dina egna egoistiska nöjen.

Du väljer vem du vill vara.
    Anonym (man) skrev 2018-02-26 11:00:34 följande:
    Håll dig till fantasin och ge fan i att agera på det. Så länge det är i fantasin så skadar det ingen. Så fort du gör verklighet av det så blir du ett stort jävla aparsel utan självrespekt, principer eller värde. Som sviker, ljuger och förnedrar människor som litar på dig, som om ni har barn sätter deras trygghet och framtid på spel sin dina egna egoistiska nöjen.

Du väljer vem du vill vara.
    Oj, det känns som att du blivit bedragen av din respektive.
    Du kanske skulle börja med en idrott så att du får ut dina aggressioner...
  • Anonym (man)
    Anonym (Tänker på sex med andra tjejer!) skrev 2018-02-26 13:15:08 följande:
    Oj, det känns som att du blivit bedragen av din respektive.
    Du kanske skulle börja med en idrott så att du får ut dina aggressioner...
    Ja, det är precis därför jag vet exakt hur jävla korkat det du funderar på är. Eller tror du din tjej och barn kommer hoppa av glädje för att du knullat runt? Jag tror att du redan vet svaret på den frågan, men eftersom du bara är så himla sugen så skiter du fullkomligen i det och vill inte höra talas om något annat.
    Du tänker helt enkelt med kuken just nu.

Du kanske borde börja med en idrott istället så du får ut lite kåthet, vem vet, när blodcirkulationen kommer igång så kanske hjärnan vaknar till liv och du börjar tänka med den istället.

Jag förstår att du har svårt att tolka texter. Förmodligen pga att du är så fokuserad på att peka ut ett fel. Men eftersom att du inte lyckats läsa texten så är jag rädd för att du inte gör så bra ifrån dig. Ganska vanligt bland inskränkta människor.

Men jag önskar dig all lycka i framtiden och hoppas att du har bättre relationer i framtiden.

Och låter oss fria människor vara ifred. Oavsett:)

Väl mött.

• Anonym (man)
    Anonym (Tänker på sex med andra tjejer!) skrev 2018-02-26 13:42:32 följande:

Jag förstår att du har svårt att tolka texter. Förmodligen pga att du är så fokuserad på att peka ut ett fel. Men eftersom att du inte lyckats läsa texten så är jag rädd för att du inte gör så bra ifrån dig. Ganska vanligt bland inskränkta människor.

Men jag önskar dig all lycka i framtiden och hoppas att du har bättre relationer i framtiden.

Väl mött.

Ok, så vad är det jag missat?

Fri att göra vad? Bedra din partner? 
  • Bjärredspappa

Visst finns det undersökningar som visar att män tänker på sex sju gånger om dagen eller en gång i kvarten eller nåt. Så tänker på sex gör väl då "alla". Frågan är om man alltid tänker på sex med just sin partner? Jag skulle inte tro det Att agera på tanken är så klart en helt annan historia. Jag skulle rekommendera att inte göra det????

• John22
    Anonym (Tänker på sex med andra tjejer!) skrev 2018-02-26 13:42:32 följande:

Väl mött.

Det är nog du som får ta och lära dig ett och annat om att komponera ihop texter som förmedlar vad du vill ha sagt. Trådtiteln är "Vill vara otrogen?", så alltså talar du om mer än bara fantasier du inte vill agera på.

Men det var ett fint försök. Ta ett par kurser i gymnasiesvenska så ska du se att det reder ut sig. Det här kommer du fixa galant!
    John22 skrev 2018-02-26 14:46:24 följande:

Det är nog du som får ta och lära dig ett och annat om att komponera ihop texter som förmedlar vad du vill ha sagt. Trådtiteln är "Vill vara otrogen?", så alltså talar du om mer än bara fantasier du inte vill agera på.

Men det var ett fint försök. Ta ett par kurser i gymnasiesvenska så ska du se att det reder ut sig. Det här kommer du fixa galant!

Ha ha... Vann du nu?

Så är det nog, att jag blandar ihop känslor med praktisk utökning.

All lycka till dig.
Svar på tråden Vill vara otrogen?