Vill vara otrogen?
Hej,
Är det bara jag och förmodligen alla killar eller tänker/ fantiserar ni tjejer också
Om sex med andra?
För mig är det väldigt vanligt.
Hur har ni det?
Hej,
Är det bara jag och förmodligen alla killar eller tänker/ fantiserar ni tjejer också
Om sex med andra?
För mig är det väldigt vanligt.
Hur har ni det?
Lägg av nu, ta din medicin och återgå till flashback.
Klart man tänker på sånt,få gör inte sånt tror jag...2 kvinnor,1 Man...yeaaa
Fantisera om sex med andra betyder inte att man automatiskt vill vara otrogen.
Fantisera om sex med andra betyder inte att man automatiskt vill vara otrogen.
Lägg av nu, ta din medicin och återgå till flashback.
Jag förstår att du har svårt att tolka texter. Förmodligen pga att du är så fokuserad på att peka ut ett fel. Men eftersom att du inte lyckats läsa texten så är jag rädd för att du inte gör så bra ifrån dig. Ganska vanligt bland inskränkta människor.
Men jag önskar dig all lycka i framtiden och hoppas att du har bättre relationer i framtiden.
Och låter oss fria människor vara ifred. Oavsett:)
Väl mött.
Jag förstår att du har svårt att tolka texter. Förmodligen pga att du är så fokuserad på att peka ut ett fel. Men eftersom att du inte lyckats läsa texten så är jag rädd för att du inte gör så bra ifrån dig. Ganska vanligt bland inskränkta människor.
Men jag önskar dig all lycka i framtiden och hoppas att du har bättre relationer i framtiden.
Väl mött.
Visst finns det undersökningar som visar att män tänker på sex sju gånger om dagen eller en gång i kvarten eller nåt. Så tänker på sex gör väl då "alla". Frågan är om man alltid tänker på sex med just sin partner? Jag skulle inte tro det Att agera på tanken är så klart en helt annan historia. Jag skulle rekommendera att inte göra det????
Väl mött.
Det är nog du som får ta och lära dig ett och annat om att komponera ihop texter som förmedlar vad du vill ha sagt. Trådtiteln är "Vill vara otrogen?", så alltså talar du om mer än bara fantasier du inte vill agera på.
Men det var ett fint försök. Ta ett par kurser i gymnasiesvenska så ska du se att det reder ut sig. Det här kommer du fixa galant!