• Lina100

att känna sig uttnytjad

Känns som att jag träffar killar, och jag ser bra ut... FAST det är aldrig någon som verkligen visat kärlek till mig på riktigt, känns som att bara ser sex i en och inget annat.. 

Även om jag klickar med en kille till exempel så blir det inte någon påföljd vilket jag tycker är synd.

Träffade en kille som liksom ville ha mig, men så blev det liksom inget mer och han skyllde på att han nyligen avslutat ett annat förhållande 

• Svar på tråden att känna sig uttnytjad
  • Anonym (Samma)

Så hade jag det.

Varenda kille ville bara ligga.

Sen en dag kom en kille.Nu är vi sambos sen 14 år :)

Förr eller senare kommer det :)

• Anonym (Bub)
    Anonym (Samma) skrev 2018-03-05 17:38:34 följande:

Så hade jag det.

Varenda kille ville bara ligga.

Sen en dag kom en kille.Nu är vi sambos sen 14 år :)

Förr eller senare kommer det :)

:)
  • Anonym (Samma)
    AndreaBD skrev 2018-03-05 19:51:48 följande:

Ha inte sex med dem så snabbt! Enkelt, eller?

Nej. Även om man inte har sex med de så ändrar de inte sig. Så inte alls enkelt.
  • Lina100
    AndreaBD skrev 2018-03-05 19:51:48 följande:

Ha inte sex med dem så snabbt! Enkelt, eller?

Man blir ju sugen
  • Anonym (Samma)
    Lina100 skrev 2018-03-05 20:44:57 följande:

Man blir ju sugen

Så ser världen ut. Män kan ligga runt. Kvinnor kan inte.
  • Anonym (U)

Man blir ju sugen

Börja ta betalt.
  • AndreaBD
    Man blir ju sugen
    Men då blir du inte utnyttjad, utan du bestämmer dig att strunta i risken att det inte blir mer än sex.

Om du vill ha något seriöst, bete dig mer seriöst!
  • Anonym (Biss)

Om du är ute efter något seriöst så för att inte bli ?sårad? själv så försök ta reda på vad killen är ute efter. Alla killar är inte ute efter sex men får dom det för snabbt så kan de lätt bli så.. (säger inte att du haft sex för tidigt ) men Man måste nästan låta dom vänta för att se vad dom är ute efter... drygt.

• Anonym (Bub)
    Anonym (Biss) skrev 2018-03-05 22:43:23 följande:

Om du är ute efter något seriöst så för att inte bli ?sårad? själv så försök ta reda på vad killen är ute efter. Alla killar är inte ute efter sex men får dom det för snabbt så kan de lätt bli så.. (säger inte att du haft sex för tidigt ) men Man måste nästan låta dom vänta för att se vad dom är ute efter... drygt.

AndreaBD skrev 2018-03-05 22:33:14 följande:

Men då blir du inte utnyttjad, utan du bestämmer dig att strunta i risken att det inte blir mer än sex.

Om du vill ha något seriöst, bete dig mer seriöst!

Japp, män är apor som sitter på många styrelse och maktpositioner i vårt samhälle idag. Så för guds skull, se till att bete dig seriöst i fortsättningen!
  • Anonym (mmm)

Jag har inte riktigt den erfarenheten av dejtande. Visst fanns det killar som bara ville ha sex men dem avfärdade jag direkt i princip då jag var ut efter att hitta någon för varaktig relation (vilket jag också gjorde). 

Jag tänker att i grunden kan man bara ändra på sig själv. Om du tycker att allt bara blir likadant varje gång du ska träffa någon behöver man ju ändra taktik. 

Var träffar du killarna, vilka sammanhang, går det att ändra på? Om du nätdejtar, skriv övertydligt i din profil att du INTE vill ha mail från sådana som bara är ute efter sex (det kan hända man får några ändå men det minskar betydligt om man är så rak - Believe me, det var så jag gjorde Skrattande ) 

Träffa folk genom intressen, föreningar, via kompisar? 

• Anonym (LCL)

Mitt ex undrade om jag var seriös när vi började träffas. Det var jag.

Vi hade det bra tills jag märkte att något hade hänt.

"Inget hade hänt". Fick mig min dos med allt som var skit enligt mitt ex helt plötsligt och jag tog åt mig. Sen var det en långdragen historia där jag blev så utnyttjad så det var hemskt. Under tiden hon var otrogen...

Så det här med att bli utnyttjad.. och bortvald.. och ersatt.

Svar på tråden att känna sig uttnytjad