HJÄLP! Orolig vem som kan va pappan till mitt barn!!
Hej!
Vet om att detta varit fel och jag ångrar mig något fruktansvärt som går o tär på mig än idag.. Jag hade ett uppbrott med min kille i slutet av förra året. Vi är nu tillsammans och lever ihop igen. Den sista december var jag med en annan kille, och vi startade ett samlag men jag avslutade det lika snabbt igen. För egentligen ville jag inte.. men är för svag för att säga nej och det bara blev så. Han påstår nu i efterhand att han kom i mig, vilket han först sa nej till att han gjorde när jag frågade honom, sen ändra han sig o sa ja senare i konversationen. Detta får mig att bli orolig då jag verkligen inte uppfatta att han kom i mig eller överhuvudtaget ens. Han stöna inte, jag brukar även känna när någon kommer i mig och jag avslutade ju det också. Jag träffade mitt ex igen dagen där på och har varit med honom sedan dess. Men han vet inte om detta då jag hade sådana skuldkänslor och ångra mig.
Nu till saken. Jag är gravid och enligt veckor osv så ska jag blivit gravid i början av januari. Jag är i vecka 11+2 idag. Min första dag av sista mensen var 25 december. Ägglosningen skulle jag haft den 8 januari isåfall. Jag hade samlag med min sambo flera dagar i streck från den 1 januari. Men hur stor risk kan det vara att det är han andra som är pappan till mitt barn? Jag och min kille är så glada och lyckliga att vi ska han en liten familj. Kan detta göra att jag måste göra abort?