Socialtjänsten / Familjeresursen beordrade mej att sluta med Youtube
Handläggaren på socialjänsten hävdar att det är djupt oansvarigt av mej som förälder att filma tåg och bussar tillsammans med min 5 åriga son.
Vad ska man säga?
Handläggaren på socialjänsten hävdar att det är djupt oansvarigt av mej som förälder att filma tåg och bussar tillsammans med min 5 åriga son.
Vad ska man säga?
Jag har en kollega som också är djupt oroligt över att någon annan förälder låter sina barn hålla på hur som helst på youtube, de har egna konton - då en 6-, eller 7-åring - filmar sig själva i sin omgivning och lägger upp på youtube. Detta är inte helt ofarligt - vem som helst kan ju kartlägga detaljer, ta reda på var barnen bor, när de får se en del detaljer.
Min kollega säger att hennes barn som är kompis med det barnet nu också vill göra det, vilket hon aldrig skulle gå med på. Hon har bett mamman till det andra barnet att inse faran och stoppa detta, men mamman bryr sig inte. Skulle kunna vara du då.....
Jag har två barn och jobbar som modell.
Jag modellar naken, fetish, latex, höga skor, korsetter osv osv.
Fått ett par anmälningar, men vad ska soc göra? Det skadar ju inte mina barn.
Att barn i den åldern däremot har egna accounts är bara obehagligt.
Fast det låter väl mer som att TS och barnet tillsammans filmar bussar och tåg och inte att TS filmar barnet?
På riktigt?
Ska väl soc-kärringen skita i? Fan vet hon om YouTube. Soc använder fax fortfarande för de är stenålders. Allt annat är väl Djäääävulen.
Vad ska man säga?
På riktigt?
Ska väl soc-kärringen skita i? Fan vet hon om YouTube. Soc använder fax fortfarande för de är stenålders. Allt annat är väl Djäääävulen.
Framgår ju egentligen ingen information alls så kan ju typ gissa att ts tar med sitt barn till banområde mm för att filma och då är det ju inte speciellt bra...
Framgår ju egentligen ingen information alls så kan ju typ gissa att ts tar med sitt barn till banområde mm för att filma och då är det ju inte speciellt bra...
Jag har två barn och jobbar som modell.
Jag modellar naken, fetish, latex, höga skor, korsetter osv osv.
Fått ett par anmälningar, men vad ska soc göra? Det skadar ju inte mina barn.
Att barn i den åldern däremot har egna accounts är bara obehagligt.