• Anonym (Äckligt)

Blir äcklad av min kille när han går ner på mig

Min kille tjatar på att få gå ner på mig, jag lät honom göra det i början några gånger för att jag tycker om det vanligtvis.

Men alltså när han gör det blir jag SÅ äcklad! Han gör liksom slurpande äckliga slemmiga ljud när han slickar! Och breder ut fittan med fingrarna så att han ska se vart klitoris är. Och ?dyker in? och slickar för kung o fosterland. Sen när han är klar kommer han och ska kyssa mig när han har fullt med fittsaft i skägget, helt blött! Så äckligt!

Jag vet inte om jag någonsin kommer att tycka om att bli slickad igen, tänker bara på hans ljud o blir avtänd DIREKT!

Va ska jag göra? Det är jättetaskigt att säga ?hörru, jag blir jätteäcklad av dig när du går ner på mig?.

• Svar på tråden Blir äcklad av min kille när han går ner på mig
  • Anonym (Anonym)

Ha ha ha! I åratal var skägg den fulaste frisyren jag kunde tänka mig, och jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha sex med en man med skägg! Såg alltid för mig ett skägg, plaskblött av kallnad fittsaft. Burr! Tänkte jag.

Har nu ändrat åsikt, SÅ många snygga män med skägg! Har inget emot det längre, tvärt om - jättesnyggt!!!

MEN undrar fortfarande hur ni skäggiga killar sköter själva fittslickandet, och vad ni känner inför blött skägg så att säga.

Ps. Den snyggaste mannen jag vet har skägg

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Berätta) skrev 2018-03-24 16:12:48 följande:

Berätta hur du vill ha de? Han kan ju inte veta om du inte säger något.

Jo men hur ska jag säga det utan att såra hans känslor? Och hur ska jag njuta av det om jag säger hur han ska göra (helt tvärtemot vad han gör nu), känns så regisserat :/
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Humor) skrev 2018-03-24 16:56:14 följande:

Säg hur du upplever det utan att göra han till problemet. För han är inte problemet. "Asså förlååt men de där ljuden, jag klarar inte av dem! Hehe" så låter han antingen bli eller gör något åt det.

Bra tips! Om det bara vore ljuden :/ nu blir det ju typ ursäkta förlåt jag tål inte ljuden, sättet du slickar på och att du kommer o kysser mig med fittsaft i skägget. Känns som jag sågar honom totalt :/
  • Anonym (Lol)
    Trent skrev 2018-03-24 17:26:47 följande:

Läste du ens vad hon frågade om?

Det gäller Pentra. Så det är väl en retorisk fråga...
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Amalia) skrev 2018-03-24 17:04:28 följande:

Hpv-virus..

Vill du utveckla?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Linda) skrev 2018-03-24 17:33:54 följande:

Hade samma problem med min kille, blev så sjukt äcklad av att han kom upp mellan benen helt blöt på hakan och skägget och skulle kyssas. Uäsch!

Han sa alltid hur gott jag smakade och hur fräsch jag var, det spelar ingen roll jag vill ändå inte känna min egen smak!!

Ett ex ville helst inte ge oralsex och jag förstod honom fullt ut och tyckte ärligt talat det va skönt att slippa.

Jag har inga problem att ge oralsex på en man för det är inte sådär blött och kladdigt (ja om han inte kommer men det kan man åtminstone välja om man vill förtsätta eller sluta innan han gör) men vill helst inte få oralsex.

Även om det är skönt gör äckelkänslan att jag inte kan njuta av det utan bara bli totalt avtänd. Blött och sen smaka på mig själv, ugh nejtack.

Skönt att det inte bara är jag!!

Men känns som att han verkligen vill ge oralsex, och jag har tyckt om det med andra killar. Men han gör mig så avtänd med sättet han gör det på :( väldigt svårt!
  • Anonym (dumpa)

Tja hade jag varit honom och sett min partner tala ärligt och öppet med anonyma på internet istället så hade jag löst problemet. Ingen mening att lösa problem som inte kan diskuteras mellan 4 ögon.

Fungerar inte kommunikationen finns ingen relation.

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-03-24 21:14:28 följande:

Ha ha ha! I åratal var skägg den fulaste frisyren jag kunde tänka mig, och jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha sex med en man med skägg! Såg alltid för mig ett skägg, plaskblött av kallnad fittsaft. Burr! Tänkte jag.

Har nu ändrat åsikt, SÅ många snygga män med skägg! Har inget emot det längre, tvärt om - jättesnyggt!!!

MEN undrar fortfarande hur ni skäggiga killar sköter själva fittslickandet, och vad ni känner inför blött skägg så att säga.

Ps. Den snyggaste mannen jag vet har skägg

Haha skägg är snyggt! Men ja, en del praktiska problem medföljer! Skulle också vilja veta om det är någon skäggig man här som kan berätta om hur de gör detta
  • Anonym (Amalia)
    Anonym (Äckligt) skrev 2018-03-24 23:06:08 följande:

Vill du utveckla?

Oralsex..muncancer..två musiker..jag säger inte vilka..har sagt i intervjuer att det måste ha varit det som orsakade deras muncancer..
  • Anonym (Navelludd)
    Anonym (Äckligt) skrev 2018-03-24 23:09:32 följande:
    Haha skägg är snyggt! Men ja, en del praktiska problem medföljer! Skulle också vilja veta om det är någon skäggig man här som kan berätta om hur de gör detta
    Är man lite medveten trots att man är mitt uppe i sexet och kåt, så torkar man ju av det värsta med antingen handen eller närmsta tygtrasa innan man börjar "hångla"...
    För övrigt så gillar jag verkligen själv att slicka men känner inte att jag måste sörpla överdrivet, men suga och nafsa lätt på klittan och lapa i sig saften (diskret förstås ;) är underbart..!
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (dumpa) skrev 2018-03-24 23:08:04 följande:

Tja hade jag varit honom och sett min partner tala ärligt och öppet med anonyma på internet istället så hade jag löst problemet. Ingen mening att lösa problem som inte kan diskuteras mellan 4 ögon.

Fungerar inte kommunikationen finns ingen relation.

Nja fast man ska väl kunna be om råd HUR man ska kunna kommunicera fram detta?
  • Anonym (.)
    Anonym (Amalia) skrev 2018-03-24 23:17:43 följande:

Oralsex..muncancer..två musiker..jag säger inte vilka..har sagt i intervjuer att det måste ha varit det som orsakade deras muncancer..

Ja det finns ett visst samband mellan oralsex o vissa typer av cancer. Det finns även ett samband mellan att gå över vägen och bli påkörd av en bil. Men vissa saker är värda att göra här i livet, även om det inte är 100% riskfritt.
  • Anonym (dumpa)
    Anonym (Äckligt) skrev 2018-03-24 23:46:29 följande:
    Nja fast man ska väl kunna be om råd HUR man ska kunna kommunicera fram detta?
    Det ska man kunna från början eftersom man satte sig i den situationen.
  • Pentra
    Trent skrev 2018-03-24 17:26:47 följande:
    Läste du ens vad hon frågade om?

Kommentaren gällde att TS skrev "Sen när han är klar kommer han och ska kyssa mig när han har fullt med fittsaft i skägget, helt blött! Så äckligt!" ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Navelludd) skrev 2018-03-24 23:45:05 följande:

Är man lite medveten trots att man är mitt uppe i sexet och kåt, så torkar man ju av det värsta med antingen handen eller närmsta tygtrasa innan man börjar "hångla"...

För övrigt så gillar jag verkligen själv att slicka men känner inte att jag måste sörpla överdrivet, men suga och nafsa lätt på klittan och lapa i sig saften (diskret förstås ;) är underbart..!

Låter vettigt. Tack för info. Någon mer?
  • Anonym (Va)
    Pentra skrev 2018-03-25 00:36:09 följande:

Kommentaren gällde att TS skrev "Sen när han är klar kommer han och ska kyssa mig när han har fullt med fittsaft i skägget, helt blött! Så äckligt!" ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Fittsaft är ju fittsaft vare sig man sköter sin hygien eller inte. Även om man tvättat sig ren och torkat sig precis innan kommer det ju ny när han är där och slickar.

Det låter som att du menar att alla borde tycka om smaken av fittsaft?
  • Anonym (Persikan)

Haha!
    Kände likadant med mitt ex! Han fick mig att känna mig som en kletig persika som han sörplade på. Otroligt avtändande! Så, efter att jag talat om detta för honom blev det inget mer oralsex.

• Anders 386

Det är alltid känsligt att kritisera, speciellt när det gäller sex.
    Därför är det bättre att vända lite på problemet. Berätta inte att han gör fel - berätta istället vad du tycker om. Du kan berätta att du tycker om ett mer stillsamt slickande på din slutna fitta utan att säga att han gjort fel tidigare. Det är dom små nyanserna som är viktiga, det gäller att använda ett ordval som lockar till förändring istället för att kritisera hur han gör nu. Du måste beskriva för honom vad du tycker om. Inte berätta vad du inte tycker om.

Sen är det viktigt att du också visar när han gör rätt på ett tydligt sätt så att han kan "läsa av" vad som ger dig njutning.

(Jag förstår dig när du beskriver det där med skägget - skägg och oralsex hör inte ihop. Speciellt inte om han inte tvättar det ordentligt efteråt.)

• Bjoer
    Anonym (Äckligt) skrev 2018-03-24 23:09:32 följande:
    Jag har rätt mycket skägg just nu och, eh, förstår inte riktigt problemet? Jag gör på samma sätt som när jag inte har skägg. Det påverkar liksom inte. Visst, det blir lite blött, men så what?
Svar på tråden Blir äcklad av min kille när han går ner på mig