Hur gör man när man ska vara otrogen
Jag har allt jag kan önska mig, utom passion. Känner att jag är inte så gammal än att jag vill släppa passionen.
Enkelt: Du gör slut och hittar någon annan, alternativt får din fru att gå med på att ni har ett öppet förhållande. Otrogen är man inte.
Om otroheten upptäckts, hur tror du resten av ditt liv kommer se ut när din (ex)fru/dina föräldrar och bekanta får reda på det? Kommer du tycka det var värt det? Nopp.
Lugna ner dig lite "tönt"!
Jag säger bara att jag FÖRSTÅR att vissa tar steget och är otrogna när de försökt ALLT, försökt prata och kommit med lösningar, men partnern vägrar se allvaret i problemet och ignorerar alla öppningar som föreslagits.
Partnern ska på inga villkor få ha sex bara för att jag själv inte har någon sexlust. Typ.
Hur fan ska en sådan relation kunna fungera i längden va?
Problemet förblir ju olöst. Frustrationen, besvikelsen och irritationen finns ju kvar, man känner sig antagligen inte tagen på allvar alls.
Säger bara att det nog är så det känns för många, det är ren fakta och man kan tycka vad man vill om det.
En skilsmässa är ett jävla projekt, och då tar många genvägen och går bakom ryggen istället. Uppenbarligen. Säger inte att det är rätt, men jag förstår det.
Nä visst, nu har TS inte skrivit att partnern har ont eller är deprimerad, jag tolkar det helt enkelt som att hon har låg sexlust.
Oavsett så har de problem i relationen.
Vill de till varje pris fortsätta tillsammans måste de ju hitta en lösning, annars kommer han med största sannolikhet vara otrogen verkar det som, och när det uppdagas kommer hon vara helt oförstående trots att han verkligen försökt påtala problemet att han längtar efter sex och närhet.
Den med låg sexdrift, har den alla rätt på sin sida, kan inte ifrågasättas på något sätt eller?
Lugna ner dig lite "tönt"!
Jag säger bara att jag FÖRSTÅR att vissa tar steget och är otrogna när de försökt ALLT, försökt prata och kommit med lösningar, men partnern vägrar se allvaret i problemet och ignorerar alla öppningar som föreslagits.
Partnern ska på inga villkor få ha sex bara för att jag själv inte har någon sexlust. Typ.
Hur fan ska en sådan relation kunna fungera i längden va?
Problemet förblir ju olöst. Frustrationen, besvikelsen och irritationen finns ju kvar, man känner sig antagligen inte tagen på allvar alls.
Säger bara att det nog är så det känns för många, det är ren fakta och man kan tycka vad man vill om det.
En skilsmässa är ett jävla projekt, och då tar många genvägen och går bakom ryggen istället. Uppenbarligen. Säger inte att det är rätt, men jag förstår det.
Nä visst, nu har TS inte skrivit att partnern har ont eller är deprimerad, jag tolkar det helt enkelt som att hon har låg sexlust.
Oavsett så har de problem i relationen.
Vill de till varje pris fortsätta tillsammans måste de ju hitta en lösning, annars kommer han med största sannolikhet vara otrogen verkar det som, och när det uppdagas kommer hon vara helt oförstående trots att han verkligen försökt påtala problemet att han längtar efter sex och närhet.
Den med låg sexdrift, har den alla rätt på sin sida, kan inte ifrågasättas på något sätt eller?
Har du inte ens ett eget bankkonto eller??
Jag förstår ju precis var du kommer ifrån ,för vi har liknande problem hemma, fast här är det jag som har större lust.
Klart som fan att det inte bara är att bryta upp som en del påstår, för gissar att ni har barn, gemensamma vänner , hus och allt annat som tillkommer i ett långt förhållande.
Så finns bara få alternativ kvar:
1. Du lever med att ha det som ni har det idag
2. Du föreslår ett öppet förhållande alt. swingar
3. Du har någon roligare vid sidan av
Alternativ 1 och 2 är ju ganska uppenbara, men alt 3 är lite knepigare. Främst då att hitta någon som har samma intention som dig, dvs bara knulla men som samtidigt förstår innebörden av diskretion, men också att du får räkna med dåligt samvete ,i början iallafall för den gick över för mig efter några träffar.
Sluta moralisera för helvete människor och svara på TS's fråga eller dra!
Du får söka dig fram, lite diskret! Jag har två stycken gifta kk. Funkar kanonbra.
Du får söka dig fram, lite diskret! Jag har två stycken gifta kk. Funkar kanonbra.
Kanske du ska svara på TS fråga eller bara hålla din k*ft. Ingen vill veta huruvida du tycker att s.k. sexuell otrohet är fel.
Det är värre att vara otrogen genom att inte investera i sitt förhållande än att tillfredställa sig själv tillfälligt med någon utanför förhållandet.
Be om ursäkt och håll dig till ämnet eller håll dig utanför tråden.
Sluta moralisera för helvete människor och svara på TS's fråga eller dra!
Har inte läst igenom tråden helt och hållet så endera har du redan fått följande tips och/eller så har du överrösts med moraliserande gällande att man inte ska vara otrogen. Själv väljer jag att fokusera på din egentliga fråga och för mig har det alltid funkat bäst att träffa en sexpartner på krogen eller i annat sammanhang där det åtminstone finns viss berusning inblandad (så att andras spärrar, och kanske även några av dina egna, till viss del kan försvinna). Huruvida du vill vara öppen med ditt "ragg" om att du har partner eller ej beror nog på situationen och där kan jag inte ge några konkreta tips men något som du ska vara väldigt tydlig med (både verbalt och fysiskt) är att det enbart handlar om sexuellt intresse från din sida. Berätta heller inget om dig själv som kan kopplas till dig som person (namn, yrke, var du bor) - om du springer på någon som, trots att du uttryckt att det enbart är sex, ändå får för sig att det finns något mer att hämta när sexet är överstökat så ska personen åtminstone inte kunna få tag på dig i via ex. sociala medier eller annat för då kan det gå käpprätt åt helvete (att din partner t.ex får reda på det den vägen). ONS via krogen eller liknande är alltså mitt tips samt att du, om du bor på liten ort, i sådana fall bör gå ut i en större stad där risken är mindre att någon som du känner får syn på dig. Och för allas bästa, använd skydd!
Ha det gött!