• Jupoter007

Skulle du kunna ha ett förhållande med..

Skulle du kunna ha ett förhållande som varade längre än tre månader med någon som aldrig kommer ge dig oralsex men som gärna tar emot oralsex, som har artros, 40 kg övervikt, acne, blind på ett öga och som saknar nio tänder, och de som är kvar i munnen är på väg att falla sönder?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna ha ett förhållande med..
  • Anonym (Tjej)

Tänderna var dealbreakern.

• Mascaraklumpar

Övervikt kan jag acceptera om personen trots sin vikt har en någolunda hälsosam livsstil, men (måttlig-svår) acne och dålliga tänder går bort. Förutom att jag skulle ha svårt att tända på mannen så visar dessa saker att han inte prioriterar sin hälsa vilket i sin tur ofta är associerat med psykisk ohälsa och/eller låg intelligens.

• Anonym (är gift så detta är i teorin)

Övervikt är avtändande för mig så jag hade aldrig hamnat i en relation med någon som redan var det när vi träffades.

Acne gör mig inte så mycket, tänderna däremot låter inget vidare.

De tre tillsammans får det dessutom att låta som att människan inte tar hand on sig själv i huvudtaget.

Vad gäller sexet så är det ok sålänge det handlar om "gärna tar emot" och inte kräver eller tjatar.

Vad gäller artrosen så låter det som att en relation med den personen hade krävt att jag tog mycket mer än hälften av ansvaret för allting gällande hem och barn. Låter inte heller så lockande, är själv inte sjuk men tanken på att vara huvudansvarig för allting och för alltid låter väldigt trist.

• Anonym (E)

Tänderna, nej tack. Övrigt är inget problem. Det med oralsex är snarare en fördel. Så länge människan är min typ och gärna har annat sex så går det hur bra som helst.

• MammAmma

Oralsexet är inga problem och acnen kan jag acceptera. Den kraftiga övervikten kan vara ett problem, beror på hur personen bär upp det. Finns de som lyckas med att bära på en hel del övervikt utan att för den skull se överdrivet tjocka ut. Tänderna är dock en dealbreaker. Så det blir i slutändan ett nej för mig där.

• ostpaj

Är det ditt senaste tinderfynd eller varför denna undran?

Svar på tråden Skulle du kunna ha ett förhållande med..