• BigPopp

Några andra med samma symptom

Hej!

Ca 4-5 dagar (24/3)efter ägglossning, hade samlag dagsrna innan, under och efter... började jag få sjuukt ömma bröst och nu har det hållit sig men inte lika ömma,känner lite stickningar/jättesnabba molvärk som kommer och går vid äggstocken ibland som typ lätt mensvärk. Har pruttat som satans fått halsbränna blivit jätteförkyld och har ont i hela kroppen just nu. Svårt att göra nr2 på toa också

Mensen ska komma om ca 7 dagar. Får aldrig ont i brösten innan eller efter mens, inte heller mensvärk innan den har kommit. Brukar få mensvärk när 2 dagar har gått under mensen. Några mer med liknande symptom? Är lite orolig. Aldrig fått sådana här symptom enda sen jag fick min mens första gång. Någon med liknande symp?

Mvh

• Svar på tråden Några andra med samma symptom
  • pärlan78

Hej på er!

Har börjat följa denna tråden nu i kväll då jag sökte på samma känslor och symtomer som ni har.:) Känner exakt likadant som ni gör, har en molande, stickig känsla precis ovanför blygbenet, såå jäkla trött och superkänslig för allt, alltså gråtmild.

Jag vet i fasen om jag är gravid el bara inbillar mig, bara väntar på att lingonveckan ska sätta igång här.:):) Känns ändå annorlunda mot PMS på npgot sätt...

Jag har BIM i morgon, så tänkte att jag väntar ett par dagar innan jag gör testet ifall mensen kommer. Jag har två barn sedan tidigare men var så längesedan, 10 och 18 år sedan så har glömt av hur det känns.????

När tog ni era test och visa det + el - ?????

Kram till er!????

• pärlan78

Hej på er!

Har börjat följa denna tråden nu i kväll då jag sökte på samma känslor och symtomer som ni har.:) Känner exakt likadant som ni gör, har en molande, stickig känsla precis ovanför blygbenet, såå jäkla trött och superkänslig för allt, alltså gråtmild.

Jag vet i fasen om jag är gravid el bara inbillar mig, bara väntar på att lingonveckan ska sätta igång här.:):) Känns ändå annorlunda mot PMS på npgot sätt...

Jag har BIM i morgon, så tänkte att jag väntar ett par dagar innan jag gör testet ifall mensen kommer. Jag har två barn sedan tidigare men var så längesedan, 10 och 18 år sedan så har glömt av hur det känns.????

När tog ni era test och visa det + el - ?????

Kram till er!????

• BigPopp

Välkommen!

Min bim är på måndag men jag plussade idag för jag kände att det var dags senaste veckorna har min kropp varit sååå annorlunda symptomerna kommer inte ens samtidigt. Nu har jag inte så ömma bröst men de känns som om ja har träningsvärk vid magen, känns som om jag spänner mig 24/7 men icke .testet syntes Svagt med kamera men tydligt med blotta ögat. Jag använde apotekets egna. Men nu märker jag att min mutta värker lite ursäkta språket...

• jossa91

hej,
    jag har BIM nästa onsdag och känner också en konstig känsla av att vara gravid. 
    Vi försöker med ett tredje barn nu och jag kommer inte ens ihåg hur de andra graviditeterna kändes. 
    JAg har köpt RFSU:s "testa tidigt" graviditetstest och tänkte testa imorgon... håller verkligen tummarna och hoppas på det bästa!

• BigPopp
    pärlan78 skrev 2018-04-04 19:42:20 följande:

Gratti!????

Härligt att det visade plus????????????

Jaa jag e sååå glad!
  • jossa91

Jag köpte det på kronans apotek. Men jag tig ett test idag på morgonen men det blev ett -... men jag ska ju inte ha mens förän på onsdag då det kanske är för tidigt att testa, får försöka igen på söndag.

Hoppas ?

• BigPopp
    jossa91 skrev 2018-04-05 08:37:16 följande:

Jag köpte det på kronans apotek. Men jag tig ett test idag på morgonen men det blev ett -... men jag ska ju inte ha mens förän på onsdag då det kanske är för tidigt att testa, får försöka igen på söndag.

Hoppas ?

hej läste runt lite på nätet och alla tester är olika från vilka datum man kan testa från, såg på apotekets hemsida , den jag hade testat med , det stod att man skulle testa på bim, men jag testade på bim -6 så.. köp lite olika. jag ska åka till apoteket idag och köpa 2 till. för att jag kan inte fatta min ögon att det visade plus igår! svagt men tydligt ändå-

mvh
  • Anonymamamma

Jag har likande symptom, hade ägglossning i helgen, sexet några dagar innan. Gjorde ett test idag faktiskt men det är ju alldeles för tidigt så jag är inte förvånad att det var negativt. Ska köpa ett bättre test om några dagar :) Fick fruktansvärd molvärk efter orgasm härromdan och det var mitt första symptom med sonen så vi får se :)

Grattis till alla som plussat!

• nufårvise

Hej, spännande med symtom innan man vet. Jag är så varm, brukar ofta frysa men inte nu. Sticker i brösten ibland och mensvärk som kommer och går även illamående. Tror jag ska få mens hela tiden men inte än. Har även förhöjd temp. Borde ha bim typ nu men har inte så bra koll. Tog ett test igår kväll med ytterst svagt streck, först rosa tror jag, sen grått. Håller tummarna för oss alla. Grattis till er som plussat!

Bild på gårdagens test.

• jossa91

Hej alla ni som kämpar!

IDAG fick vi äntligen ett + på stickan! Som vi har hoppats (på 3:e försöket)

Nu är det bara att hålla tummarna så vi inte får ett tidigt missfall (har haft 3st innan första barnet.

Kan även meddela att jag har inga gravidsymptom utan vi testade bara för att vi hoppades på att det skulle vara ett +.

Hoppas att ni andra också får ett + snart! Jag håller tummarna

Kram

Överlycklig blivande 3barns mamma
Svar på tråden Några andra med samma symptom