• Lariz

ROSENROT

Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)

• Svar på tråden ROSENROT
  • Zandylina
    Lariz skrev 2018-04-26 17:08:24 följande:
    Hoppas Hoppas!!
    Tack hoppas jag med att detta går vägen..får man se om ca 2 veckor eller så
  • T90

Åt rosenrot denna månad, mensen kom idag. Två dagar sen. Kände ingen skillnad på lust eller äl. Försökt få barn sedan januari 2017 och fick missfall i oktober. Var försök 5 nu efter missfallet, provade rosenrot för första gången. Man försöker väl med allt man kan...

• Zandylina
    T90 skrev 2018-04-26 17:12:36 följande:

Åt rosenrot denna månad, mensen kom idag. Två dagar sen. Kände ingen skillnad på lust eller äl. Försökt få barn sedan januari 2017 och fick missfall i oktober. Var försök 5 nu efter missfallet, provade rosenrot för första gången. Man försöker väl med allt man kan...

Usch då beklagar... synd att ej märkte nån skillnad antar det är olika från person till person. Själv dock åt jag ju Macaplver och Folsyra + drack mer vatten än vanligt denna cykel utöver Rosenroten..
    Får önska er lycka till nästa försök, det kommer när man minst anar det säger dem ju, oftast när man planerar tar det längre tid än om ej planerat, sjukt att kroppen så elak.
  • Lariz
    T90 skrev 2018-04-26 17:12:36 följande:

Förstår dig.. försökt sen augusti 2016, med ett missfall i augusti 2017.. första månaden med rosenrot här också men inte kännt någon direkt skillnad än :/
  • Milian03

Tredje försöket totalt, första med rosenrot och idag plussade jag på 3 tester på bim-2. Jag är gravid :D

• Zandylina
    Milian03 skrev 2018-04-27 18:12:26 följande:

Tredje försöket totalt, första med rosenrot och idag plussade jag på 3 tester på bim-2. Jag är gravid :D

Grattiss!!! kansake var Rosenroten som hjälpte till då.. :D
  • Meemelie
    Milian03 skrev 2018-04-27 18:12:26 följande:

Grattis!! Hoppas Rosenroten hade något med saken att göra. Om det funkade för dig så kanske det gör det för oss andra också :))
  • patriciaaah

Är inne på andra försöket totalt men första månaden med rosenrot, har BIM den 30/4.

• Zandylina

Äntligen tack till Rosenroten, jag fick för första gången fast glad gubbe på digitalt ägglossningstest idag å vad man legat i. Å måste vara rosenrot som hjälpt till för ägglossning aldrig känts så här mkt innan e superglad nu!!! Å vi lyckats pricka in måndag torsdag å idag samt massa veckorna innan så nu börjar långa vänta till BIM

• Milian03

Plussade i fredags. Missfall idag

Verkar vara många som får tidiga missfall.

Tror ni det kan bero på rosenroten?

Eller finns det de som fått fullbordade graviditeter när dom plussat med rosenrot?

Svar på tråden ROSENROT