ROSENROT
Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)
Någon mer som börjat med rosenrot den här månaden och vill följas åt? :)
Åt rosenrot denna månad, mensen kom idag. Två dagar sen. Kände ingen skillnad på lust eller äl. Försökt få barn sedan januari 2017 och fick missfall i oktober. Var försök 5 nu efter missfallet, provade rosenrot för första gången. Man försöker väl med allt man kan...
Åt rosenrot denna månad, mensen kom idag. Två dagar sen. Kände ingen skillnad på lust eller äl. Försökt få barn sedan januari 2017 och fick missfall i oktober. Var försök 5 nu efter missfallet, provade rosenrot för första gången. Man försöker väl med allt man kan...
Tredje försöket totalt, första med rosenrot och idag plussade jag på 3 tester på bim-2. Jag är gravid :D
Tredje försöket totalt, första med rosenrot och idag plussade jag på 3 tester på bim-2. Jag är gravid :D
Tack :D
Är inne på andra försöket totalt men första månaden med rosenrot, har BIM den 30/4.
Äntligen tack till Rosenroten, jag fick för första gången fast glad gubbe på digitalt ägglossningstest idag å vad man legat i. Å måste vara rosenrot som hjälpt till för ägglossning aldrig känts så här mkt innan e superglad nu!!! Å vi lyckats pricka in måndag torsdag å idag samt massa veckorna innan så nu börjar långa vänta till BIM
Plussade i fredags. Missfall idag
Verkar vara många som får tidiga missfall.
Tror ni det kan bero på rosenroten?
Eller finns det de som fått fullbordade graviditeter när dom plussat med rosenrot?