• Anonym (Dreamer)

Jag kunde haft sex i min dröm i natt men ville inte vara otrogen

I natt var jag nära att ha en våt dröm med en bekant som har riktigt stora bröst. Jag ville verkligen ha sex med henne men backade av moraliska skäl för att inte vara otrogen.

Nu på morgonen retar det mig att jag tackade nej eftersom det kanske var enda chansen att ha sex med henne utan att det hade hänt på riktigt. :( Det kan inte jämföras med ett torftigt runk.

Jag vill inte missa samma chans igen när jag sover men problemet är jag inte vet när det sker i sömnen eller på riktigt.

Därför borde man väl bli förlåten vid otrohet om man i efterhand förklarar att man inte visste om det var dröm eller verklighet... Man vill ju inte missa chansen att leva ut sina drömmar när man ändå bara sover och drömmer...:)

• Svar på tråden Jag kunde haft sex i min dröm i natt men ville inte vara otrogen
  • Anonym (Otrogen dröm)

Jag har gjort samma sak, dvs backat i drömmen för jag ville inte vara otrogen. Men det går att träna upp, ja, så senaste drömmarna har jag gått hela vägen. det var det värt Cool . Fortsätt dröm !

• Anonym (Dreamer)
    Anonym (Otrogen dröm) skrev 2018-04-15 09:18:50 följande:

Jag har gjort samma sak, dvs backat i drömmen för jag ville inte vara otrogen. Men det går att träna upp, ja, så senaste drömmarna har jag gått hela vägen. det var det värt  . Fortsätt dröm !

Jag önskar att jag visste hur man gjorde. Nu får jag fortsätta drömma, men i vaket tillstånd. :(
  • Meriall

Du får komma på ett test för att kolla om det är en dröm så vet du ju sedan. Finns tips på Internet hur msn gör.

• Mella-Bella

Ditt senaste stycke, menar du att du kanske kommer vara otrogen i verklihheten och sedan säga att du trodde det var en dröm?

Det ska gå att lära sig hitta grejer i drömmen så att man vet att det inte är på riktigt. Men då måste man också komma på att man ska leta. Om man får vanan att "kolla av" i verkligheten så kommer man även göra det när man drömmer, menar en del på.

Här är en tråd som kanske är till hjälp

www.flashback.org/t2821774

• Anonym (A)
    Meriall skrev 2018-04-15 11:54:47 följande:
    Du får komma på ett test för att kolla om det är en dröm så vet du ju sedan. Finns tips på Internet hur msn gör.
    Håller med
  • Anonym (X)

Haha, vilken "bummer" att moralen ska komma i vägen till och med när man sover! Själv kan jag aldrig ha sex i drömmar - en massa hett förspel och den där känslan av att "nu snart kommer vi ha sex" men precis när det ska bli riktig action så tar drömmen slut! Så jäkla irriterande!

Tror tyvärr inte att ursäkten att du trodde att det var en dröm skulle hålla om du blev påkommen! ;)

Svar på tråden Jag kunde haft sex i min dröm i natt men ville inte vara otrogen