• Xconix

Era favoritporrstjärnor!

Lista minst en manlig och en kvinnlig!

Kvinnor:

Anri Okita definitivt, helt fantastiska tuttar och kommit många hinkar till dom.

Ava Devine också, riktigt fake bimbo milf som är sjuuukt slampig och horig (så beskriver hon sig själv i intervjuer) och går med på verkligen allt. Älskar scener dör hon blir råknulla i analen och suger kuk samtidigt.

Asa Akira också, liten asiat som tar den duktigt i analen efter år av träning! Brukar fantisera om att jag är en amerikansk soldat i Korea/Vietnam och knullar lokalkvinnan I byn Asa Akira eftersom hon inte kan motstå stor vit västerländsk kuk, att hon dyrkar sånt varje gång jag kollar hennes porr.

Män:

James Deen, han knullar riktigt jävla bra och verkar lite sadistisk som jag. Älskar när han knullar kvinnor analt!

Danny D, gillar honom meat för att ha är så jävla rolig. Garvar sönder mig på nästan varje scen han är med i, han gör det alltid underhållande och humoristisk. Han har också en stor kuk som ser riktigt bra ut!

• Svar på tråden Era favoritporrstjärnor!
  • Anonym (Hårdjustnu)

Söker tips på stortuttade/rövade blonda "bimbo tjejer" som tar det analt och hårt? Helst med bitchig ansikte/blick. Älskar sånt.

• Anonym (Killar)

Har inga favoriter gällande kvinnliga, men manliga finns det gott om. Tommy Gunn, älskar äldre män med vacker kropp. Plus att hela han verkar rätt härlig. På senaste har jag börjat gilla Jean val Jean och Mick Blue, älskar accenterna och deras sätt att spela typ lärare!

• Anonym (Smygrunkaren)

Veronica Avluv!! Fantastisk kropp för att vara 45 och inga tatueringar. Men framförallt finns det inte någon som är så kåååt, åtminstone spelar kååååt som hon!

• Anonym (Idolen)
    Anonym (Smygrunkaren) skrev 2018-05-09 23:06:53 följande:

Veronica Avluv!! Fantastisk kropp för att vara 45 och inga tatueringar. Men framförallt finns det inte någon som är så kåååt, åtminstone spelar kååååt som hon!

Veronika A och Adriana Chechnik har ju några scener tillsammans som är riktigt heta. Gillar när de sprutar och kör stora grejer i varandra.

Sen har vi Hot Kinky Jo som klarar det mesta, det enda jag inte gillar är när hon vränger analen i slutet på många scener.
  • Meddelande borttaget
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Rune) skrev 2018-04-15 15:31:50 följande:

Har bara en favorit och hon är ej längre aktiv - Kay Parker. Tror det sitter i sen man var ung och man tyckte det var spännande med porr. Hade nog kunnat offra min högra hand för att få komma till där på den tiden. Naturlig kvinna med stora tunga bröst.

Mmm Kay Parker... Tipsa gärna om var man kan hitta vintagefilmer på henne
  • Anonym (Utbildningssyfte :D)

Tittar på porr för inspiration. Till rörelser, danser, poser, vinklar osv. Bara soloporr så har ingen favorit bland män. Gillar Emanuelly Raquel, thesweetestthing och Mycherrycrush.

• Anonym (Sugen)

Christy Canyon, Lena Paul, Angela White. Kåta, glada och tacksamma!😉 och de liknar flera av de kvinnor som jag fått nöjet att njuta. Varma, kurviga och naturliga.

Manliga:
    Jason Luv! Har allt som jag saknar.. Vältränad, självsäker, dominant, uthållig, grovkukad.
    Bruce Venture: Muskulös, stor och grov, dominant, stor, ådrig ( men fult tvåfärgad!) kuk!
    Isiah Maxwell: Två orsaker hans glada uppsyn och hans majestätiska pung!!

• Anonym (norrmannen)

Går hårt i gång på mogna kvinnor som knullar yngre män.

Så förstaplatsen måste nog delas mellan Magdelena St. Michaels och Nina Hartley.  Allt ser så äkta och naturligt ut.  Nämnas måste också Annabell Brady och Julie Ann. Samt någla "silversluts" som jag inte kommer i håg vad heter.

• Anonym (Anonym)

Tittar inte så mycket på porr numera. Jag gillar tjejer som ser naturliga ut, söta och petite, naturliga ej för stora bröst, fin sexig fitta och tar analt. Några som jag tycker ser väldigt bra ut är: Brianna Arson, Emily Willis, Liz Jordan, Scarlett Hampton, Alexis Tae, Hime Marie, Emma Hix, Paige Owens, Layla Jenner, XXLayna Marie, Lexi Lore, Esperanza Del Horno, Anita Bellini och Khloe Kapri. Lite förvånad att de inte nämts i tråden. Unga tjejer som i alla fall jag tycker set väldigt bra ut och med fin sexig kropp. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-02-23 22:13:24 följande:

Tittar inte så mycket på porr numera. Jag gillar tjejer som ser naturliga ut, söta och petite, naturliga ej för stora bröst, fin sexig fitta och tar analt. Några som jag tycker ser väldigt bra ut är: Brianna Arson, Emily Willis, Liz Jordan, Scarlett Hampton, Alexis Tae, Hime Marie, Emma Hix, Paige Owens, Layla Jenner, XXLayna Marie, Lexi Lore, Esperanza Del Horno, Anita Bellini och Khloe Kapri. Lite förvånad att de inte nämts i tråden. Unga tjejer som i alla fall jag tycker set väldigt bra ut och med fin sexig kropp. 

Några fina och sexiga tjejer jag glömde är: Cindy Shine, Rina Ellis, Ariana Marie, Carolina Sweets, Adria Rae och Lena Juliette. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-02-23 22:13:24 följande:

Några fina och sexiga tjejer jag glömde är: Cindy Shine, Rina Ellis, Ariana Marie, Carolina Sweets, Adria Rae och Lena Juliette.
  • Anonym (Uu)

Rheina Shine, Charli Adams och Desiree Eden för oss som älskar blonda gilfs:)

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Uu) skrev 2026-02-24 15:34:23 följande:

Rheina Shine, Charli Adams och Desiree Eden för oss som älskar blonda gilfs:)

Det gör jag, men jag tycker dom er fina men bak Nina Hartley. Rheina är blivit för tantig i kroppen på sistone, var bättre förut.
Svar på tråden Era favoritporrstjärnor!