• Xconix

Era favoritporrstjärnor!

Lista minst en manlig och en kvinnlig!

Kvinnor:

Anri Okita definitivt, helt fantastiska tuttar och kommit många hinkar till dom.

Ava Devine också, riktigt fake bimbo milf som är sjuuukt slampig och horig (så beskriver hon sig själv i intervjuer) och går med på verkligen allt. Älskar scener dör hon blir råknulla i analen och suger kuk samtidigt.

Asa Akira också, liten asiat som tar den duktigt i analen efter år av träning! Brukar fantisera om att jag är en amerikansk soldat i Korea/Vietnam och knullar lokalkvinnan I byn Asa Akira eftersom hon inte kan motstå stor vit västerländsk kuk, att hon dyrkar sånt varje gång jag kollar hennes porr.

Män:

James Deen, han knullar riktigt jävla bra och verkar lite sadistisk som jag. Älskar när han knullar kvinnor analt!

Danny D, gillar honom meat för att ha är så jävla rolig. Garvar sönder mig på nästan varje scen han är med i, han gör det alltid underhållande och humoristisk. Han har också en stor kuk som ser riktigt bra ut!

• Svar på tråden Era favoritporrstjärnor!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Uu)

Rheina Shine, Charli Adams och Desiree Eden för oss som älskar blonda gilfs:)

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Uu) skrev 2026-02-24 15:34:23 följande:

Rheina Shine, Charli Adams och Desiree Eden för oss som älskar blonda gilfs:)

Det gör jag, men jag tycker dom er fina men bak Nina Hartley. Rheina är blivit för tantig i kroppen på sistone, var bättre förut.
  • Anonym (Uu)
    Anonym (norrmannen) skrev 2026-02-24 16:01:03 följande:
    Det gör jag, men jag tycker dom er fina men bak Nina Hartley. Rheina är blivit för tantig i kroppen på sistone, var bättre förut.
    Jag håller inte med om Rheina, hon har blivit ännu sexigare som äldre. Men nice att tipsa varann :)
  • Anonym (P-stars)

Tiffany Leiddi, speciellt i Dorcel´s produktioner.
    Rachel Starr och även Roxxx
    Dylan Ryder.  Hur jvl läcker
    Veronica Leal 

• Anonym (PeterNorth!)

Nu börjar han ju bli till åren, men Peter North har alltid varit mannen för mig inom porreb,Stor, muskulös, mörkhårig (som han var då iallafall) och med stor stake.

• Anonym (Conny Lingus)

Aunna Harris, en perfekt milf.

• XDX

Många namn :) Men det vore intressant att höra vad det är som gör att de är era favoriter. Yttre och inre features, beteende och stil, o s v.

Och att du som skriver anger ditt eget kön och din egna sexuella läggning.

Själv tycker jag, som heterosexuell man, det är spännande höra vad heterosexuella kvinnor tycker. 

Själv gillar jag mjukare och kärleksfullare porr (gillar inte brutala scener), med välbevarade kvinnor och män. Och mannen gärna utrustad som jag, då blir det extra inlevelse genom igenkänning. 

Har sett några heta klipp med hon som kallas Morgpie. Och en av dem som ger bra personlig inlevelse genom igenkänning är Sean Lawless.

• Anonym (Porris)

Jag tittar mycket på porr men aldrig på producerad porr. Den är bara avtändande. Jag ser på amatörers filmer, riktiga amatörer, där alla njuter på riktigt av varandra.

Bland kvinnliga porrstjärnor har väldigt många silikonbröst, fläskiga läppar och uttryckslösa ansikten eftersom de har botoxat sig. Allt är motbjudande. Dessutom är det ofta så att tjejerna håller på och stönar på ett högst overkligt sätt. Har man haft sex med en kvinna som njuter så vet man att så låter de inte.

Så jag har ingen favorit bland porrstjärnor.

• aeg

Sasha Grey, Ava Dalush, Casey Calvert och Serenity Cox.
    Fascinerande kvinnor samtliga av dem. 

• Anonym (Rob)
    skauneman skrev 2026-02-27 09:59:06 följande:

Har flera favoriter. Men Molly Manson poppade upp först i huvudet...

Jag håller med. Hon har den perfekta kroppen.

Ivy Ried är en favorit också.
  • Anonym (HellreErotikÄnPorr)

Ren porr är inte riktigt min grej. Så känslolöst och äckligt, ofta. Gillar mer den sortens erotik som Petter Hegre producerar. Inga är otroligt vacker på bild, medan videos med Anna L och Hera sällan gör en besviken. 

Svar på tråden Era favoritporrstjärnor!