så korkad att jag sa ngt
Jag känner mej så dum och korkad som sa ngt..hade en fin kille men han hade sina barn 3 ggr i veckan och jag hade ingen att umgås med de övriga dagarna som han var upptagen med barnen...så ibland hade jag så himla tråkigt att bara sitta för mig själv och vänta på att han ska höra av sig....
Så jag åkte till en tidigare kille som jag aldrig kunnat släppa för jag var väldigt intresserad av honom för något år sedan...men denna andra kille sårade mig rejält flera ggr och jag stannade kvar ändå..blev avvisad och sedan bara fastade jag i det där mönstret att bli van vid det dåliga.... så han sa vi kan vara knullkompisar...egentligen åkte jag inte till honom för att ligga utan för att få ngn att prata med... han försökte liksom men jag ville som inte...sedan så berättade jag det till den kille jag hade då..och han dumpade av mig för det som allt vi hade inte var värt ngt...
Efteråt kände jag att jag var så dum som sa ngt ens till den kille jag hade att jag varit till en annan kille och han försökte pussa mig... och den killen är upptagen med en annan tjej....
så jag jag till den andra killen som försökte ligga med mig..att livet är så orättvist jag sa som det var och han som höll det hemligt fick behålla sin tjej.....det var bara jag som var dum i huvudet och berättade mitt misstag...suckar... Känns som lögner ger mer än att säga rakt ut vad man gjorde.... är så besviken på mig själv att jag aldrig kan hålla ngt för mig själv.....