• Anonym (Ledsen man med liten kuk.)

Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?

Vill veta hur ni mår och har det.

Hur mycket har kuken betytt för er självkänsla och självförtroende?

Jag menar att med 20 cm så är man värd något.

• Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?
  • Flasklapp2

En brandslang mellan benen är kanske en genväg till en sorts ytlig lycka i alla fall. men är övertygad att som flesta kan vara lyckliga med normala paket med.. 

min teori är att vi män ofta tänker att vi vill vara bästa älskaren till alla kvinnor, vilket är omöjligt att vara. Särkilt omöjligt är ju det för en normalutrustad att vara bäst för en uttalad size queen. Kan man släppa den tanken finns inga hinder att också släppa sin egen kukfixering. man bör inte basera sitt välmående på hur andra uppfattar en.

• Anonym (Rost)

Nä, 20 cm är alldeles för brett har jag upptäckt. Knepigt med kalsonger också.

• Anonym (Rulle)
    Anonym (XXL) skrev 2025-08-14 10:14:34 följande:

Har haft turen och blivit utrustad med en rejält lång och grov. Den har vekligen gjort mitt liv bra.

Inga problem att få tjejer. I början inleda jag några förhållande och många tjejer var beredd att kompromissa om mycket bara det ofta fick komma till. Efter ett tag när ryktet spridit sig ock kön blev lång insåg jag att jag inte behövde något förhållande. 

Nu har jag några tjejer jag träffar regelbundet, två är gifta. Sen några som gärna ta med mig på en semsterresa eller annat skoj med jämna mellanrum. Sen blir det rätt ofta något tillfälligt när någon tjej hör av sig och vill testa. Ofta tjatar de om flera träffar men det finns en gräns på vad jag orkar

Det hade varit härligt om det du skrev hade varit sant, eller hur?
  • Anonym (Yllet)
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-22 23:27:31 följande:
    Sitter här ensam och sörjer mina 17,5 cm med en flaska Explorer vodka.
    Livet känns så orättvist.

Kommer inte klara detta så länge till och kommer ännu mindre kunna träffa en tjej.
    17,5 räknas väl inte som litet. Det är väl högst normalt. 
  • UngGubbeinorr

Tänk tvärt om.
    Tänk på dem som aldrig i sitt liv kunnat stoppa in hela, för att det gjort ont för kvinnan. De har aldrig kunnat "dunka vulva". Jag kan tycka mer synd om dem. 

Att genomsnittet är sådär 14-15cm är inte utan anledning evolutionärt.

• Anonym (Jag är djup och så skönt)

Jag är nog närmare 27 cm djup och jag är så glad för det känna långa drag se hela penisen på väg in se en man som aldrig fått in hela blir helt besatt och, man blir behandlad som en gud gåva åt dom, män blir så mycket kåtare och när dom sprutar blir den så tjock så man får lite ont men så skönt ja det är ett annat sex liv, jag börjar bli trött på min pojkväns lilla penis, jag älskar honom men min älskare har tänt ut mig så han känns inget längre då skämmas jag men blir kåt samtidigt för att jag ger en man fri tillgång till min slida för att vi båda vill ja det var inte smart men jag älskar det 

• Anonym (En till)

Jag har inte 20 cm men är tillräckligt grov/lång för att alltid ha haft ett gott självförtroende i sängen. Jag vet att tjejen inte kommer att bli besviken och att jag sannolikt är bland de största hon haft.

Men det som killar med mindre kukar behöver inse är att det är en bonus och inget annat. Det finns jättemånga som har en liten eller genomsnittlig som ändå har fina tjejer som vill vara med dem. Därför att storleken är inte allt.

Det är ungefär som att ha miljoner på bankkontot eller se ut som en fotomodell. Det är trevligt men inte nödvändigt.

• Anonym (Jag)

Längden är inte alls lika viktig som tjockleken. För lång gör dessutom bara ont.

• Tobben
    Anonym (Jag är djup och så skönt) skrev 2025-08-15 04:58:25 följande:

Jag är nog närmare 27 cm djup och jag är så glad för det känna långa drag se hela penisen på väg in se en man som aldrig fått in hela blir helt besatt och, man blir behandlad som en gud gåva åt dom, män blir så mycket kåtare och när dom sprutar blir den så tjock så man får lite ont men så skönt ja det är ett annat sex liv, jag börjar bli trött på min pojkväns lilla penis, jag älskar honom men min älskare har tänt ut mig så han känns inget längre då skämmas jag men blir kåt samtidigt för att jag ger en man fri tillgång till min slida för att vi båda vill ja det var inte smart men jag älskar det 

Det där var en av de längsta meningar jag läst.
  • Anonym (Medel)

För stor är lika lite intressant som för liten? Det gör mest ont för att vara ärlig. Lite över medel är perfekt och absolut hellre grov än lång. 

• Anonym (Vilja)
    Anonym (En till) skrev 2025-08-15 07:02:15 följande:

Jag har inte 20 cm men är tillräckligt grov/lång för att alltid ha haft ett gott självförtroende i sängen. Jag vet att tjejen inte kommer att bli besviken och att jag sannolikt är bland de största hon haft.

Men det som killar med mindre kukar behöver inse är att det är en bonus och inget annat. Det finns jättemånga som har en liten eller genomsnittlig som ändå har fina tjejer som vill vara med dem. Därför att storleken är inte allt.

Det är ungefär som att ha miljoner på bankkontot eller se ut som en fotomodell. Det är trevligt men inte nödvändigt.

Vi som är fixerade vid storlek är en minoritet så det är självklart dumt att bygga sin självbild på om man är tillräckligt välutrustad för våra önskemål. Bättre att lägga sin energi på att vara en trevlig och omtänksam kille som är attraktiv för den stora majoriteten av tjejer/kvinnor. 

Mitt lilla råd till killar som inte är välutrustade är att inte förstöra självförtroendet med söka partner i sammanhang som är sexfokuserade så som swingersklubbar och kontaktforum som är inriktade på enbart sex för i dessa kontexter jagar vi som är storleksfixerade. 

Bra jaktmarker om man söker sex men inte vill att storleken skall vara i fokus är tantra och yoga där är man oftast sexposetiva men inte lika fixerade vid storleken. 

Värt att tänka på att många av oss kvinnor är fåfänga och gillar att bli sedda. 

Har en manlig bekant som har väldigt lätt för att hitta tillfälliga sexpartners utan att vara välutrustad eller speciellt snygg. Han kallar sin teknik för hovmästarknepet. Det vill säga notera detaljer och ge komplimanger utan att bli sliskig. 

Lägg märke till smycken, nya glasögon och liknande och kommentera i berömande ordalag. Vi är helt enkelt inte mer komplicerade än att vi minns killen som noterade att man bytt glasögon, skaffat nya örhängen och andra små detaljer. Sedan är det alltid välkommet med artiga och trevliga killar med självdistans och humor. 
  • Tobben
    Anonym (Vilja) skrev 2025-08-15 09:50:10 följande:
    Vi som är fixerade vid storlek är en minoritet så det är självklart dumt att bygga sin självbild på om man är tillräckligt välutrustad för våra önskemål. Bättre att lägga sin energi på att vara en trevlig och omtänksam kille som är attraktiv för den stora majoriteten av tjejer/kvinnor. 

Mitt lilla råd till killar som inte är välutrustade är att inte förstöra självförtroendet med söka partner i sammanhang som är sexfokuserade så som swingersklubbar och kontaktforum som är inriktade på enbart sex för i dessa kontexter jagar vi som är storleksfixerade. 

Bra jaktmarker om man söker sex men inte vill att storleken skall vara i fokus är tantra och yoga där är man oftast sexposetiva men inte lika fixerade vid storleken. 

Värt att tänka på att många av oss kvinnor är fåfänga och gillar att bli sedda. 

Har en manlig bekant som har väldigt lätt för att hitta tillfälliga sexpartners utan att vara välutrustad eller speciellt snygg. Han kallar sin teknik för hovmästarknepet. Det vill säga notera detaljer och ge komplimanger utan att bli sliskig. 

Lägg märke till smycken, nya glasögon och liknande och kommentera i berömande ordalag. Vi är helt enkelt inte mer komplicerade än att vi minns killen som noterade att man bytt glasögon, skaffat nya örhängen och andra små detaljer. Sedan är det alltid välkommet med artiga och trevliga killar med självdistans och humor. 
    Väldigt bra förklarat. 
    Även om man är välhängd är det lite bökigt att använda det som knep när man försöker få en tjej man är intresserad av på kroken.
    Att presentera sig med kukstorlek är aningens osmidigt.
    Att öva på sina sociala färdigheter och försöka se människan bortom det sexuella fungerar mycket bättre som raggningsmetod.
  • Anonym (H)

Har bara ett organ som är 14 cm men är lycklig ändå. Ingen av de 11 sexpartners jag haft genom åren har klagat på den. Är lyckligt gift med min fru som också är nöjd med den. Eller snarare hur den används.

• Anonym (Meta)

Haha nja innan kanske, i min ungdom. 

Jag har 21 cm 18 cm omkrets! vi har tre barn ihop om jag hör henne lite våt så glider den hur lätt som helst! Gillar dock hennes stora hål!

Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?