• Anonym (Ledsen man med liten kuk.)

Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?

Vill veta hur ni mår och har det.

Hur mycket har kuken betytt för er självkänsla och självförtroende?

Jag menar att med 20 cm så är man värd något.

• Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?
  • Anonym (Lasse "liten")
    Anonym (Ledsen man med liten kuk.) skrev 2018-05-22 22:04:12 följande:
    Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?

Vill veta hur ni mår och har det.

Hur mycket har kuken betytt för er självkänsla och självförtroende?

Jag menar att med 20 cm så är man värd något.

Man med väl tilltagen utrustning här.... Skulle säga att det är både en välsingnelse och en förbannelse. Har haft mycket tillfälligt sex pga storleken men också haft få och korta förhållanden pga storleken. 
    Många kvinnor som vill "prova på" en stor men vill inte ha det jämt eller bara då och då. Många män som bett om att jag ska knulla deras flickvänner, sambos och fruar. Har även skapat svartsjuka i en del av mina förhållanden. Jag har hög sexdrift och vill gärna ha mycket sex med den jag är ihop med. Ofta har tjejerna inte orkat med varken storlek eller min sexlust. Det har ofta helt ogrundat lett till att de tror att jag knullar runt när jag är ihop med nån bara för att jag har stor.....

Är jag lyckling? - Ja men ett seriöst långvarit förhållande hade gjort mig ännu lyckligare. Jag är inte 20 längre....
    Klart att storleken har gett mig en del självförtroende men det är INTE den som är grunden till det.
  • JJ19

Skulle inte säga att jag är lyckligare pga min storle.
    Fast å andra sidan vet jag ju inte hur jag hade mått om jag haft en annan size.
    Men är rätt övertygad om att mitt välmående kommer av andra orsaker.

• Anonym (Kalle)

Spelar ingen roll om jag hade en 28 cm kuk eller 14, sexet är obefintligt, frugan är ointresserad och varit det i måååååånga år, jag får ?nöja? mig med 1 gång om året , då är det på hennes initiativ, jag har gett upp för längesen?

• Anonym (MrBig)
    Hej forumvänner,
    Jag vill dela med mig av hur det är att leva med en penis som är? låt oss säga, mer än genomsnittlig. Plus 20 cm låter kanske som en dröm för vissa ? men låt mig berätta, det är inte bara champagne och applåder.
    Fördelar som snabbt blir nackdelar:
    Datinglivet: Kvinnor blir nyfikna. Män blir nervösa. Jag har blivit kallad ?mänsklig enhörning? mer än en gång. Men efter första dejten är det inte jag de minns ? det är ?den?.
    Omklädningsrum: Jag har lärt mig att byta om snabbt. Folk stirrar som om jag smugglat en baguette i kalsongerna. En gång frågade någon om jag hade en extra lem. Jag sa: ?Nej, bara en väldigt ambitiös.?
    Jeansshopping: Det är som att försöka få ner en sovsäck i en handväska. Stretch är min bästa vän. Och glöm badbyxor ? där ser det ut som jag gömmer en fjärrkontroll.
    Sex: Här tror folk att det är nonstop njutning. Men ibland känns det som att försöka parkera en långtradare i en cykelställning. Det kräver samarbete, tålamod och ibland en förklaring innan vi ens börjar.
    Reaktioner från omgivningen:
    Kvinnor: ?Får man känna?? ? som om jag är ett interaktivt museum.
    Män: ?Hur är det att leva med den?? ? som om jag bär ett tungt ok. En gång frågade någon om jag får plats i duschen. Jag svarade: ?Jo, men den får duscha separat.?
    Och nej, jag är inte arrogant. Jag går bredbent av ren nödvändighet.
    Så ja ? det är kul ibland. Men det är också ett liv fyllt av konstiga frågor, trånga byxor och en ständig känsla av att vara mer fascination än person.
    Någon annan som lever med liknande ?utmaningar?? Eller är jag ensam i min XXL-värld?
  • Anonym (…)
    Anonym (MrBig) skrev 2025-10-07 16:22:34 följande:
    Reaktioner från omgivningen:
    Kvinnor: ?Får man känna?? ? som om jag är ett interaktivt museum.
    Män: ?Hur är det att leva med den?? ? som om jag bär ett tungt ok. En gång frågade någon om jag får plats i duschen. Jag svarade: ?Jo, men den får duscha separat.?
    Så ja ? det är kul ibland. Men det är också ett liv fyllt av konstiga frågor, trånga byxor och en ständig känsla av att vara mer fascination än person.

Skulle bara vilja be om ursäkt faktiskt, å alla dumma frågors vägnar. Det är ju faktiskt horribelt att du ska behöva utstå det. 

Har tidigare varit väldigt överviktig, och fick då välja mig vid diverse frågor och personer som tar sig rätten att lägga sina åsikter och värderingar på mig, utan respekt för att jag själv har känslor. Och då kan jag ändå tänka mig att det är känsligare eftersom det rör ett intimare ämne. Jag förstår inte vad det är för fel på folk om jag ska vara ärlig.
    Så hoppas du slipper tråkigheter framöver. Att folk får lite mer vett. Hoppet är det sista som överger en 😅 🤞

• GiftManÖver40

15,5cm här, har haft många kvinnor i mitt liv innan ja träffade min fru. Visst har ja tänkt emellanåt att skulle jag ha en större kuk så skulle säkert jag ha bättre självförtroende och ha mer sex med min fru.

Nu e ju saken den att dom jag hade innan alltid kom tillbaka efter mer, min fru är nöjd.

Det som däremot sätter käppar i hjulet nu för tiden med sjävförtroendet är en midja som växer och en flint som breder ut sig mer. Flinten kan ja inte göra mycket åt, men midjan har jag nu äntligen börjat göra något åt. Dessutom är det få kvinnor som tänder på en kuk, en välklädd, väldoftande, vårdad och charmig man gör mer.

Frågade frun en gång om hon sku va intresserad av en sleeve, en sån man träder på kuken så den blir både grövre å längre, men nej, inte alls intresserad.

Var nöjd med det du har, gör något åt det du kan göra något åt, var den bästa du som du kan vara. Då är du redan långt mycket bättre än majoriteten!

• Anonym (WG)

Ja, jag är lycklig, men det beror inte på kukstorleken.

• Anonym (Mazda)
    Studentpappa skrev 2025-08-23 17:25:11 följande:

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.

Sokrates

Det här uttrycket citeras ofta i kukstorleksdiskussioner. Men vad betyder det? Hur skall man förstå meningen?

- Är det ett fattigt hem så har man ingen större glädje av en stor kuk
    - Är det ett fattigt hem så är ändå en stor kuk en liten tröst (=alltid nåt)

Hur tolkar ni meningen?
  • Anonym (Nja)

Hellre fattig med stor kuk än fattig med liten kuk.

Nelson Mandela

• Lazzi
    ResanTillMelonia skrev 2025-10-25 01:12:28 följande:

Den får inte vara större änmedel

Vad anser du är medel 
    Jag har en som är 13 men har fått två barn så den fungerar 
  • jontebula
    Lazzi skrev 2025-10-25 09:35:45 följande:
    Vad anser du är medel 
    Jag har en som är 13 men har fått två barn så den fungerar 
    hur lång är du ?
  • Lazzi
    jontebula skrev 2025-10-25 12:18:16 följande:
    hur lång är du ?
    190
  • jontebula
    Lazzi skrev 2025-10-25 15:12:00 följande:
    190
    då är din snopp liten sett till din längd .
  • Lazzi
    jontebula skrev 2025-10-25 15:39:16 följande:
    då är din snopp liten sett till din längd .
    Japp
  • Anonym (Mazda)

Lycklig vet jag inte...men jag har ju förstått att det är en tillgång.

Det är väl ungefär som att ha en riktig grym, snabb och häftig bil. Svår att köra och ställer väldigt stora krav på föraren för att det inte skall gå åt helvete. Men den drar blickarna till sig och många är nyfikna. Det är klart att det är en kick för den bilägaren.
    Jämför då att ha en mindre "vardags bil". Exempelvis en begagnad Mazda. Lättare att köra och vållar inga större utmaningar för vare sig dig som chaufför eller medtrafikanter. Men samtidigt inget som någon är speciellt intresserad av. Inget som ger någon en kick. Men den tar dig från A till B utan större sensationer.

Så jag har fått lära mig att hantera den. Den framkallar reaktioner och nyfikenhet. Och iom att jag vet hur jag skall använda den så framkallar den även ännu mer glädje. För mig och min "medtrafikant". 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?