Är Ni med 20 cm kuk lyckliga?
Vill veta hur ni mår och har det.
Hur mycket har kuken betytt för er självkänsla och självförtroende?
Jag menar att med 20 cm så är man värd något.
Skulle inte säga att jag är lyckligare pga min storle.
Fast å andra sidan vet jag ju inte hur jag hade mått om jag haft en annan size.
Men är rätt övertygad om att mitt välmående kommer av andra orsaker.
Spelar ingen roll om jag hade en 28 cm kuk eller 14, sexet är obefintligt, frugan är ointresserad och varit det i måååååånga år, jag får ?nöja? mig med 1 gång om året , då är det på hennes initiativ, jag har gett upp för längesen?
Skulle bara vilja be om ursäkt faktiskt, å alla dumma frågors vägnar. Det är ju faktiskt horribelt att du ska behöva utstå det.
Har tidigare varit väldigt överviktig, och fick då välja mig vid diverse frågor och personer som tar sig rätten att lägga sina åsikter och värderingar på mig, utan respekt för att jag själv har känslor. Och då kan jag ändå tänka mig att det är känsligare eftersom det rör ett intimare ämne. Jag förstår inte vad det är för fel på folk om jag ska vara ärlig.
Så hoppas du slipper tråkigheter framöver. Att folk får lite mer vett. Hoppet är det sista som överger en 😅 🤞
15,5cm här, har haft många kvinnor i mitt liv innan ja träffade min fru. Visst har ja tänkt emellanåt att skulle jag ha en större kuk så skulle säkert jag ha bättre självförtroende och ha mer sex med min fru.
Nu e ju saken den att dom jag hade innan alltid kom tillbaka efter mer, min fru är nöjd.
Det som däremot sätter käppar i hjulet nu för tiden med sjävförtroendet är en midja som växer och en flint som breder ut sig mer. Flinten kan ja inte göra mycket åt, men midjan har jag nu äntligen börjat göra något åt. Dessutom är det få kvinnor som tänder på en kuk, en välklädd, väldoftande, vårdad och charmig man gör mer.
Frågade frun en gång om hon sku va intresserad av en sleeve, en sån man träder på kuken så den blir både grövre å längre, men nej, inte alls intresserad.
Var nöjd med det du har, gör något åt det du kan göra något åt, var den bästa du som du kan vara. Då är du redan långt mycket bättre än majoriteten!
Ja, jag är lycklig, men det beror inte på kukstorleken.
En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.
Sokrates
Den får inte vara större änmedel
Hellre fattig med stor kuk än fattig med liten kuk.
Nelson Mandela
Den får inte vara större änmedel
Lycklig vet jag inte...men jag har ju förstått att det är en tillgång.
Det är väl ungefär som att ha en riktig grym, snabb och häftig bil. Svår att köra och ställer väldigt stora krav på föraren för att det inte skall gå åt helvete. Men den drar blickarna till sig och många är nyfikna. Det är klart att det är en kick för den bilägaren.
Jämför då att ha en mindre "vardags bil". Exempelvis en begagnad Mazda. Lättare att köra och vållar inga större utmaningar för vare sig dig som chaufför eller medtrafikanter. Men samtidigt inget som någon är speciellt intresserad av. Inget som ger någon en kick. Men den tar dig från A till B utan större sensationer.
Så jag har fått lära mig att hantera den. Den framkallar reaktioner och nyfikenhet. Och iom att jag vet hur jag skall använda den så framkallar den även ännu mer glädje. För mig och min "medtrafikant".