Råd. Vad ska jag göra??
Jag har gått o blivit kär i en snubbe. Eller ah har vart det ett bra tag. För en månad sen flyttade jag till en lägenhet som ligger i huset bredvid hans lägenhet. Och vi har skrivit en del på sms. Om allmänna saker mest men vi har haft kontakt ett tag iallafall.
När vi mötts utanför har vi alltid pratat lite o så.
Men för två veckor sen så var båda barnfria så vi bestämde oss för att titta film. Det ena ledde till det andra. Ja ni fattar. Och han var kvar hela helgen hos mig. Allt var fint och mys. Alltså ni ska veta hur länge jag velat ha honom.
Men sen så var det inget mer prat om det. Vi skrev några dagar efter om allmänna saker igen. Det har på nåt sätt varit som den helgen "blåst bort".
Igår var det nån grejj här i stan med hoppborgar och musik osv så vi tog med barnen o gick på det. Vi hade jättetrevligt. Vi var där i några timmar. Sen var det inget mer med det.
Sen sa och skrev vi tack och bytte bilder som vi tagit på barnen.
O sen har det vart tyst.
Jag gillar honom så extremt mycket men jag vet ju inte alls vad han tänker o tycker o vill.
Jag lider av social fobi och ångest och add så att bara fråga honom kommer inte på tal! Plus att jag möter honom nästan varje dag så det hade vart så sjukt hemskt om han sagt nej att han inte gillar mig eller vad som.
Men han vill ju ha med mig och mitt barn på grejjer de åker på tex. O jag kan inte släppa hela den där helgen.
Är han kanske extremt blyg? Är han rädd att han är för gammal? Han är rätt nära min mamma i ålder. Min mamma fick mig när hon va 16. Jag är 25 nu. Han är 2 år yngre än min mamma.
Sa till honom på den där helgen när han sa nån gång att "jag är ju sååå mycket äldre än dig" så sa jag att det bryr jag mig inte om. Alls. Och jag vet att tex min familj inte skulle bry sig alls heller.
Men jag vet inte. Jag kan inte kontrollera mina tankar och får mer ångest för jag tänker för mycket att han kanske inte är intresserad o allt sånt.
Jag vet, jag vet att det bästa är väl att bara fråga. Men hur ska man isåfall göra det?? Det kommer ju bli så pinsamt. Eftersom som jag sa möter jag honom i stort sett varje dag. Och vi har ju bra kontakt nu ändå o gör saker. Men ja..
Tänker jag för mycket?? Ska jag vänta??
Usch sånt här har jag alltid vart så dålig på..