Skuldsanering,söka på nytt
Fick veta att min skuldsanering fick avslag.Även min överklagan. Min fråga är,finns det någon som sökt på nytt och fått det beviljat eller ska jag bara lägga ner alla försök?
Fick veta att min skuldsanering fick avslag.Även min överklagan. Min fråga är,finns det någon som sökt på nytt och fått det beviljat eller ska jag bara lägga ner alla försök?
Det är bättre att be fordringsägarna om avbetalning så att du gör rätt för dig ...
+1
Det är bättre att be fordringsägarna om avbetalning så att du gör rätt för dig ...
Skuldsanering handlar väl om att slippa göra rätt för sig, det är väl ändå person i fråga som själv satt sig i den sitsen? Skall inte denne betala då?
Tänk om alla som hade skulder skulle begära skuldsanering, hur skulle samhället se ut då?
Jag kanske kan få skuldsanering på mitt bolån på 3 miljoner???
Det är som att säga åt alla att sluta jobba och leva på bidrag, undrar hur länge det håller.
Allt du söker går nog att hitta här https://myloan.se/nyheter/allmant/skuldsanering/
Värt att tänka på är dock att man ej bör ta nya lån för att täcka upp de man redan har. Men att förhandla om bättre ränta kan hjälpa en klara betala av ens befintliga lån
Vad är det för skulder och hur mycket?
Ge inte upp. Gör som jag, sök på nytt, det kan bli hur många nekningar där vill, men bara en enda godkänd gång för att jag ska bli nöjd. Lycka till!