• darin2018

En tråd för oss som försöker få barn, men inte ger upp på att försöka!

Hej! Tänkte starta en tråd för oss som försökt få barn men inte lyckats ÄN (MF, MA, utomkveds osv...) Vi kan dela tankar, visa äl-test, vänta på bim tillsammans, vad som helst.

Jag fick utomkvedshavandeskap med min första graviditet i April. Behandlade med metotrexat och har nu min första mens efter hela behandlingen. Väntar på att mensen ska ta slut (ca 3 dagar kvar), sen invänta äl och sen ca 5-6 juli testa och hoppeligen(!!!) få positivt test!! Är 21 år, bor med min man som är 27.

Vad är er historia? Lovar att svara på alla!

• Svar på tråden En tråd för oss som försöker få barn, men inte ger upp på att försöka!
  • babytjejen

Hej...jag fick MA I april...är inne på andra försöket sedan dess. Har bim om en vecka ca, men har inga höga förhoppningar. Första tog ett år att lyckas med, andra (som slutade med ma) tog tre år. Har ju åldern emot mig oxå, fyller 39 i år...

• darin2018
    babytjejen skrev 2018-06-09 20:07:19 följande:

Hej...jag fick MA I april...är inne på andra försöket sedan dess. Har bim om en vecka ca, men har inga höga förhoppningar. Första tog ett år att lyckas med, andra (som slutade med ma) tog tre år. Har ju åldern emot mig oxå, fyller 39 i år...

Beklagar ditt MA! 
    Håller tummarna på din BIM-dag att du får en trevlig överraskning. 
    Berätta gärna sen hur det gick. 
Svar på tråden En tråd för oss som försöker få barn, men inte ger upp på att försöka!