• Anonym (Fundersam)

Ska jag ana oråd?

Jag och min sambo har en bra relation, bra sexliv också kan jag tycka. Nu har hon varit borta med några vänner under helgen och roat sig. Nu är det så här att min sambo rakar sig inte mellan benen, hon tar bikinilinjen, men aldrig renrakad, Ska jag känna oro då hon kommer hem och är helt renrakad?? Har hon gjort det för att "göra sig fin" för ev någon annan? En tanke från en fundersam man!

• Svar på tråden Ska jag ana oråd?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (J) skrev 2018-06-10 21:37:36 följande:

Antagligen så har hon rakat sig för någon annan. Om jag hade rakat mig för att överraska min partner skulle jag gjort det tydligt för honom och verkligen överraskat honom med det.

Håller med dig
  • Anonym (Märkligt)
    Anonym (J) skrev 2018-06-10 21:37:36 följande:

Antagligen så har hon rakat sig för någon annan. Om jag hade rakat mig för att överraska min partner skulle jag gjort det tydligt för honom och verkligen överraskat honom med det.

Det är lite det här jag reagerar på också..
  • Anonym (Tjej40)

Jag talar bara utifrån mig själv nu. Men jag hade lätt kunnat raka av allt bara hux flux trots att jag inte normalt har den frisyren på musen. Har varit helrakad när jag var yngre emellanåt men gör det sällan nu. Min nuvarande kille har bara sett mig med hår, men jag hade absolut kunnat raka mig helt inför en helg med mina tjejkompisar utan att det var något sexuellt inblandat. Jag tycker att det är skönt att vara helt rakad emellanåt men jag tycker inte att det är snyggt eller sexigt och jag orkar inte heller ha det så rent underhållsmässigt, typ raka varje dag.

Så det behöver inte vara ett skäl till oro. Beror nog på hur din tjej funkar...

• Anonym (J)
    Anonym (Märkligt) skrev 2018-06-10 22:05:19 följande:
    Det är lite det här jag reagerar på också..
    Alltså, om jag är nyrakad kanske jag skriver till min pojkvän när han är på jobbet typ "Rakade mig idag Flört" eller liknande för jag vet att han uppskattar det och blir kåt på jobbet. Så när han kommer hem vill han leka med mig. :) 

Ett annat exempel; han föredrar att jag har lite hår egentligen men jag rakade av allt för att det var längesen sist jag var helt nyrakad. Då skrev jag till honom på jobbet lite skämtsamt "Gissa vad jag nyss gjorde?! Flört Rakade av allt, whoops!".

Eller så håller jag det inne och drar mina trosor åt sidan så han ser det när vi är hemma. Alltså i sammanfattning gör jag alltid en sak av det iallafall.

Låter som att din tjej kanske har fuffens för sig.. Jag brukar aldrig hålla mig renraka dom jag går ut på krogen för jag vet ju mycket vet att jag inte kommer ta med någon hem, haha.. Glad
  • Anonym (Märkligt)

Fullt möjligt att hon bara kände för att vara lite fräsch eller nåt, eller ville känna hur det var, ungefär som jag brukar göra när jag inte rakat mig på länge (brukar sällan heltals mig, men det händer väl nån gång/år)

• Anonym (Märkligt)

...så nån gång ibland helt random så rakar jag mig helt och hållet bara för att.. För att känna hur det är! Trots att jag egentligen inte gillar det särskilt mycket.

Men det man reagerar på är två saker. Dels tillfället.. Och att hon vad jag förstår bara höll det för sig själv.

• MrMister82

Det är ju du som känner henne bäst och du vet ju redan svaret. Hon har åtminstone lekt med tanken att hon skulle få napp och följa med någon hem. Men hon är ju tjej, så förmodligen är det mer i stil med att hon känner något.. "Oj vad allting är tråkigt. Det händer inget speciellt i mitt liv. Allt går på slentrian.. hmm jag känner att jag måste raka mig, göra mig extra fin och sätta på min sexigaste klädsel.. så händer det kanske något extra kul ikväll".

Tjejhelg låter som en mardröm. Jag försöker alltid bjuda med mig nu när det är utekväll så jag kan spela försvarsspel.

• Anonym (Man)
    Anonym (J) skrev 2018-06-10 22:16:22 följande:

Alltså, om jag är nyrakad kanske jag skriver till min pojkvän när han är på jobbet typ "Rakade mig idag " eller liknande för jag vet att han uppskattar det och blir kåt på jobbet. Så när han kommer hem vill han leka med mig. :) 

Ett annat exempel; han föredrar att jag har lite hår egentligen men jag rakade av allt för att det var längesen sist jag var helt nyrakad. Då skrev jag till honom på jobbet lite skämtsamt "Gissa vad jag nyss gjorde?!  Rakade av allt, whoops!".

Eller så håller jag det inne och drar mina trosor åt sidan så han ser det när vi är hemma. Alltså i sammanfattning gör jag alltid en sak av det iallafall.

Låter som att din tjej kanske har fuffens för sig.. Jag brukar aldrig hålla mig renraka dom jag går ut på krogen för jag vet ju mycket vet att jag inte kommer ta med någon hem, haha.. 

Du låter som en rolig flickvän. :)
  • Anonym (J)
    Anonym (Man) skrev 2018-06-10 22:50:22 följande:
    Du låter som en rolig flickvän. :)
    Hehe! :D
  • Anonym (Märkligt)

Som sagt du känner ju din flickvän bäst. Du kan känna vibbarna och avgöra bättre än någon i tråden vad som känns rimligt. Vi känner henne inte.

Kanske fick det henne att känna sig extra fräsch och sexig när hon var ute med tjejpolarna. Kanske var det ifall att - hon skulle få napp?

• Anonym (Sad)

Har du pratat med tjejen ännu?

Visade hon dej att hon var rakad eller hur såg du det, hon försökte inte skyla sej för dej?

Som sagt, snacka med tjejen innan det blir för stor sak av det hela

Svar på tråden Ska jag ana oråd?