• Lively123

Vad ska jag ha på mig???

Är en tjej +40 som ska ut i helgen vilket var länge sen. Är 161 cm o väger ca 64 kg har ganska stora bröst. Vad ska jag ha på mig? Gillar lite kvinliga kläder nen behöver tips på både kläder o butiker .

• Svar på tråden Vad ska jag ha på mig???
  • Bröstlängtan

Som bröstglad man uppskattar jag enkelhet...en vit eller randig t-shirt...framhäver dina bröst och gör män tokiga.

• Lively123

Bröstlöngtan: Tack för tipset men nej va tråkigt.

• Glitra

Du är inte en tjej om du är 40+.

• Ggrodan

Kör din personliga stil med utgångspunkt antingen kort kjol eller urringat, aldrig båda två det skriker billigt.

• Totinona11

Oasis, Dorothy Perkins och mint&berry har snygga kläder för kvinnor med former som inte vill ha saker som slutar precis nedanför rumpan eller har urringning till midjan. Finns jättehärliga klänningar i massa olika mönster som markerar midjan snyggt och har lite vidare kjolar. Jättefint med ballerina, sneakers eller klackar och nu till sommaren en fin jeansjacka. Roliga accessoarer som väskor och smycken finns på t ex Monki och River Island. Annars är det ju sjukt snyggt med paperbagbyxor och en enkel topp till plus klackar. Om du bor i Stockholm besök Winston &Elle, de har alltid fina och annorlunda kläder plus bra service. Lycka till och ha så kul :)

Svar på tråden Vad ska jag ha på mig???