• Anonym (förlorad)

Jag råkar aldrig illa ut

Nu kommer de flesta av er tycka jag är störd och dum i huvudet men jag orkar inte bry mig. Jag håller bara på att explodera för att jag aldrig råkar illa ut, fattar inte vad jag gör för fel. Jag går runt halvnaken om nätterna i förtorterna, ingen våldtar. Jag träffar folk från nätet som verkar "skumma", men de är i själva verket jättesnälla och verkar tom sätta mitt bästa framför deras eget. När jag är utomlands blir det aldrig naturkatastrofer etc 

Det har aldrig hänt mig något i hela mitt liv. Det känns som om jag är så värdelös att jag inte ens är värd olycka. 

Hur länge ska jag behöva vänta? Var finns psykopater? Land? Internetsida? 

• Svar på tråden Jag råkar aldrig illa ut
  • Anonym (förlorad)

Kan tillägga att jag skäms fruktansvärt om jag river upp nått hos er som har PTSD eller nått, jag vill verkligen inte skada er

• Anonym (meh)

om detta är ett försök att vara "rolig" så lyckas du inte värst bra. Känsliga rummet är till för seriösa ämnen 

• OlgaElvira

Kära TS

Föreslår att du istället skaffar dig ett konto på Flashback.org där finns säkert andra som uppskattar ditt inlägg. Försök med delen ironi &satir.

• Anonym (Tyvärr)

Jag vet att det finns personer som resonerar som så. Kanske har ett behov av kickar men anar inte vad de ger sig in på.

Låter som en diagnos alt självskadebeteende tycker du bör söka hjälp och prata om det med kurator/psykolog.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Tyvärr) skrev 2018-06-26 19:21:06 följande:
    Jag vet att det finns personer som resonerar som så. Kanske har ett behov av kickar men anar inte vad de ger sig in på.

Låter som en diagnos alt självskadebeteende tycker du bör söka hjälp och prata om det med kurator/psykolog.
    Håller med
Svar på tråden Jag råkar aldrig illa ut