• Lisalis

    Ta ett mindre lån, snabbt. Vars?

    Hej. som frågan lyder undrar jag vart jag kan ta ett mindre lån ca 8000kr? Jag behöver pengar helst igår.

    Vad har ni för tips? Erfarenheter?

    Tacksam för svar och motfrågningar om varför etc undanbedes. Tack.

  • Svar på tråden Ta ett mindre lån, snabbt. Vars?
  • Incognito

    Tja

    Om det är akut och är en investering och det fattas 8000kr finns det de som erbjuder första sms lånet med 0% ränta. Det är sant för tog flera åt gången under en period och är det något som ger vinst tillbaka tänk på att det är 10% standard /månad så de vill ha 800kr extra tillbaka vilket låter rätt ok när det är bråttom men du skall också betala tillbaka 8000kr det går ofta att betala tillbaka typ 4000kr men självklart vill de ha lite extra ränta nästa gång men finns de som fortsätter med 10%

    Rek. Googla sms lån utan ränta första gången eller bästa sms-lån. Finns flera siter som satt betyg och visar hur stor % ränta det är. Men om det är till fest eller bränna cashen så även om du tar från de som erbjuder sms lån utan ränta första gången.

    Ha i åtanke att det bara gäller första månaden om jag minns rätt. Och du vet själv vad du har för inkomst så då vet du om du klarar dig med 8k mindre nästa lön.

    Mvh

    Ps ha en bra dag

  • Anonemo
    Lisalis skrev 2018-06-28 14:53:46 följande:

    Hej. som frågan lyder undrar jag vart jag kan ta ett mindre lån ca 8000kr? Jag behöver pengar helst igår.

    Vad har ni för tips? Erfarenheter?

    Tacksam för svar och motfrågningar om varför etc undanbedes. Tack.


    Gör det inte.
  • AAG

    Hur lång återbetalningstid är du intresserad av? Om det rör sig om maximalt 30 dagar kan ett smslån utan ränta vara ett smidigt alternativ. De flesta långivare erbjuder utbetalning samma dag oavsett bank om ditt lån beviljas innan lunchtid en helgfri vardag.

    Eftersom lånebeloppet endast är 8000 kr rekommenderas att du ansöker utan UC. Men det bör inte bli något problem då i princip alla långivare som erbjuder första lånet räntefritt utför alla kreditupplysningar via Creditsafe eller Bisnode.

Svar på tråden Ta ett mindre lån, snabbt. Vars?