• Anonym (förkrossad)

lämnad för en annan

Hej, för 1 vecka sedan så lämnade mitt ex mig för andra ggn. Första ggn efter 4 månader, han kom då tilbaks, grät och ville ha en ny chans vilket jag gav honom. Nu gjorde han slut igen. Jag var orolig då jag trodde att han skrev med en annan tjej på fb, han nekade men när jag kom dit i söndags såg jag på hans telefon att dom skrivit (han hade vart full under natten). Han dumpade mig sedan och nu träffas dom, har sett dom åka förbi utanför mig (vi bor nästan grannar) och det gör så ont. Jag är helt förkrossad och mitt självförtroende är i botten. Han har betett sig som ett svin, endå är det jag som sitter och gråter som en tok. Det är sååååå jobbigt och jag vill bara att han ska få känna lite smärta.. Hur ska jag ta mig ur detta och börja må bra igen?? Jag vill att han ska ångra sig, vilket han antagligen aldrig skulle göra, men det skulle få tillbaks mitt självförtroende.. tips?

• Svar på tråden lämnad för en annan
  • OlgaElvira

Den bästa hämden är att han ser att han inte betydde så mycket. Hälsa glatt när du ser honom, le men stanna inte och prata. Om han vill prata, behandla honom som en gammal vän som du inte längre har så mycket gemensamt med. Se till att det blir du som avslutar samtalet. Det kommer att svida för honom. Skaffa inte en ny kille direkt, det verkar desperat. Visa att du njuter av singellivet.

• Anonym (Hm)
    OlgaElvira skrev 2018-06-29 17:39:49 följande:
    Den bästa hämden är att han ser att han inte betydde så mycket. Hälsa glatt när du ser honom, le men stanna inte och prata. Om han vill prata, behandla honom som en gammal vän som du inte längre har så mycket gemensamt med. Se till att det blir du som avslutar samtalet. Det kommer att svida för honom. Skaffa inte en ny kille direkt, det verkar desperat. Visa att du njuter av singellivet.
    Håller med
Svar på tråden lämnad för en annan