• Lassy2018

Svenska män

Jag är en svart kvinna på 36 år. Jag är singel och har en son som är 4 år. Jag är uppväxt i Sverige från en liten stad. Jag bor nu i Stockholm och letar efter en karl. Jag har alltid gillat svenska killar men har svårt att hitta en som vill binda sig. Jag tycker att svenska killar är så attraktiva men jag vet var man hittar den goda /rätta. Skulle uppskatta tips. Snälla inga hatfyllda eller negativa svar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-12 00:26
    Jag är en svart kvinna på 36 år. Jag är singel och har en son som är 4 år. Jag är uppväxt i Sverige från en liten stad. Jag bor nu i Stockholm och letar efter en karl. Jag har alltid gillat svenska killar men har svårt att hitta en som vill binda sig. Jag tycker att svenska killar är så attraktiva men jag vet inte var man hittar den goda /rätta. Skulle uppskatta tips. Snälla inga hatfyllda eller negativa svar.

• Svar på tråden Svenska män
  • Lassy2018

[quote=78875685][quote-nick]Lassy2018 skrev 2018-07-12 00:20:07 följande:[/quote-nick]Jag är en svart kvinna på 36 år. Jag är singel och har en son som är 4 år. Jag är uppväxt i Sverige från en liten stad. Jag bor nu i Stockholm och letar efter en karl. Jag har alltid gillat svenska killar men har svårt att hitta en som vill binda sig. Jag tycker att svenska killar är så attraktiva men jag vet inte var man hittar den goda /rätta. Skulle uppskatta tips. Snälla inga hatfyllda eller negativa svar.

• AndreaBD

Egentligen är det alltid bäst att utöka sin krets av vänner och bekanta, så brukar man träffa fler män också. Annars kan det vara bra att pröva nya hobbyn, då kan man också träffa människor.

Du kan förstås prova dejting-sidor på nätet också (jag är inte uppdaterad, vilka som är bra nuförtiden). Eftersom du har barn så kan det vara ett bra sätt att hitta passande män, t.ex. såna som också har barn ifrån tidigare relation. Det är alltid svårare med någon som inte är van vid barn. Jag tror inte att etniciteten spelar så stor roll när det gäller att hitta partner. Jag skulle gissa att du har varken sämre eller bättre chanser att hitta någon, utan ungefär samma.

Svar på tråden Svenska män