Testade negativt idag, 3+2, men kolla magen!
Den 6/7 tog jag ut min spiral.
Jag har alltid känt av min ÄL, och vet att jag hade denna den 14/7. Vi hade sex både före, under och efter.
Den 20/7 kände jag på kvällen ett riktigt hugg i magen. Min sambo var med och jag sa till honom detta måste vara nidationssticket. Det passar bra in med 6 dagar efter ÄL. Jag kände detta redan under min första graviditet.
Den 22/7 kör vi bil och jag blir plötsligt nästan kräkfärdigt åksjuk. Det slår mig inte förrän i efterhand att det kan ha med det lilla spöket att göra. Vet att det är alldeles för tidigt för illamående och att det kan vara en ren slump, men ändå.
Den 23/7 har jag knappt nån aptit alls och får tvinga mig i mat. Jag har annars rätt god aptit :D
Men sedan den 20/7, alltså 4dagar idag, har magen svullnat ordenligt, som man kan se på bilderna. Speciellt under naveln. Jag känner en ständig molande värk och tyngd neråt i livmodern när jag står upp. Jag har en dotter sedan tidigare och vet att det inte kan vara livmodern som vuxit än än. Dock skulle det kunna vara tarmarna som svullnat. Mina bröst spänner och kittlar om vartannat. Tidigt test imorse visade dock negativt. Min sambo och jag har sagt att vi ska testa på söndag morgon, vilket då borde vara 4+1.
Spännande det här... Tänk om jag bara är skengravid, så pinsamt det skulle vara *hihi*
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-24 12:48
Vad tror experterna här inne??