• piggelin91

Registrerat paket i appen som inte jag beställt

Nu ikväll komm det upp i telefonen att ett paket har registrerat i postnord appen. Ett paket jag inte beställt! Det kommer från goboken.

Någon som varit med om det här tidigare? Har ingen lust att betala för något som jag inte beställt.

• Svar på tråden Registrerat paket i appen som inte jag beställt
  • faren

Har du kollat ditt bankkonto, och sett ordet har blivit "köpet" nånting? Det an ju även vara ett "skyddat belopp", som inte har katerogisetats än?

• piggelin91
    faren skrev 2018-07-25 21:00:52 följande:

Har du kollat ditt bankkonto, och sett ordet har blivit "köpet" nånting? Det an ju även vara ett "skyddat belopp", som inte har katerogisetats än?

Det som är skyddat belopp på kortet är från två mataffärer och inget från goboken syns till i historiken.
  • MsFry

Det kan ju vara någon som angett ditt mobilnummer av misstag. Det har hänt mig några gånger...

• Fliselisan

Har du handlat av dom tidigare? Om man inte tar bort sitt medlemsskap måste man avbeställa varje månad, annars skickar de bara ut.

• piggelin91
    MsFry skrev 2018-07-26 10:04:52 följande:

Det kan ju vara någon som angett ditt mobilnummer av misstag. Det har hänt mig några gånger...

Kanske kan vara så. Får hoppas det.
  • piggelin91
    Fliselisan skrev 2018-07-26 22:59:00 följande:

Har du handlat av dom tidigare? Om man inte tar bort sitt medlemsskap måste man avbeställa varje månad, annars skickar de bara ut.

Nej har aldrig handlat av dom tidigare.
  • MsFry
    piggelin91 skrev 2018-07-27 10:11:23 följande:

Kanske kan vara så. Får hoppas det.

Men du har väl kontaktat företaget och frågat?
Svar på tråden Registrerat paket i appen som inte jag beställt