• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21

Ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • JenniB

Hej!

Jag hoppar gärna in här med BIM 1/9. Glad
    Hoppas lite extra på ett plus denna gången då jag fyller år bara några dagar efter BIM! Håller tummarna för alla som kommer in i gruppen och ser fram emot att följas åt så klart. :)

BIM LISTAN Hjärta :

1/9 - JenniB

• KSRG8887
    JenniB skrev 2018-08-06 08:37:09 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här med BIM 1/9. 

Hoppas lite extra på ett plus denna gången då jag fyller år bara några dagar efter BIM! Håller tummarna för alla som kommer in i gruppen och ser fram emot att följas åt så klart. :)

BIM LISTAN  :

1/9 - JenniB

Det finns en till BIM-tråd för september med fler svar (tror den blev dubbelskapad). Skriv in dig där istället om du vill :)
  • JenniB
    KSRG8887 skrev 2018-08-06 11:00:17 följande:
    Det finns en till BIM-tråd för september med fler svar (tror den blev dubbelskapad). Skriv in dig där istället om du vill :)
    Hittar inte den tyvärr :( Kan du länka den kanske?
  • Lola90

Hej,

Har BIM 13 september fick min mens igår! Hänger gärna med er här och hoppas på det bästa :)

• JuliaC

Hej

Har Bim 25 sept om ägglossning kommer som den ska :) vilket den brukar :)

Tog ut min spiral i januari i år, mensen kom igång 2v efter sen började vi försöka i februari, inte lyckats än. denna gången testar vi med bisolvon +rosenrot ?metoden? som jag har läst man kan testa :)

Svar på tråden Vi med Bim September 2018