Otrohet
Jag skulle vara vilja få olika synpunkter på vad som ni här på forumet tycker är otrohet?
Porr Sexchatt webbcam flirta samlag?
Hur ser ni på det?
Jag skulle vara vilja få olika synpunkter på vad som ni här på forumet tycker är otrohet?
Porr Sexchatt webbcam flirta samlag?
Hur ser ni på det?
Fast nu är ju skadan redan skedd så då kan jag ju lika gärna fortsätta.
Vill du såra din man? Älskar du inte honom längre eller är det bara spänning och bekräftelse du söker med din fling? Skulle det vara ok om din man gjorde likadant?
Ja du, det är bra frågor du ställer. Jag tror att jag sårar honom oavsett om jag gör slut eller om jag är otrogen. Med tanke på hur lite sex vi har så är det bara en tidsfråga innan något av det händer för han har blivit som en bror för mig istället för en partner. Det är inte bekräftelse jag söker utan sex. Och om han gjorde likadant så skulle det vara praktiskt eftersom han då kanske själv skulle göra slut utan att jag behövde såra honom.
Ser ut som du har svaret... Du älskar inte honom längre utan vill helst att det ska ta slut. Ett sätt att göra slut på är ju faktiskt genom att vara otrogen.... även om det är elakt som bara den. Söker du efter någon annan eller bara en väg ut ur ditt förhållande? Detta nog vad du behöver fundera på....
Jo, nog funderar jag på vägar ut ur förhållandet. Men det känns så krångligt med husförsäljning och jag vet att min man skulle bli väldigt ensam vilket jag får otroligt dåligt samvete över. Det är väl därför det vore så skönt om han träffade någon annan.
Den jag flörtar med är inte någon jag vill leva med, det handlar enbart om sex. Om jag lyckas lämna min man så är det för att jag vill leva ensam.
Jo, nog funderar jag på vägar ut ur förhållandet. Men det känns så krångligt med husförsäljning och jag vet att min man skulle bli väldigt ensam vilket jag får otroligt dåligt samvete över. Det är väl därför det vore så skönt om han träffade någon annan.
Den jag flörtar med är inte någon jag vill leva med, det handlar enbart om sex. Om jag lyckas lämna min man så är det för att jag vill leva ensam.
Då är min fråga, varför har ni så lite sex? Kanske finns något där att jobba på från båda håll givetvis. Fast det kanske ni redan har gjort.
Hon skrev ju det "han är som en bror för mig". Då känns det incestuöst och fel, och han är inte attraktiv alls för henne längre. Hon älskar honom och kan kanske förmå sig till sympatisex ibland men gnistan och den egna lusten till honom i det sammanhanget är död.
Hennes gubbe vill säkerligen ligga med henne bra mycket mer än vad han gör, men då han märker att hon bara ställer upp för hans skull de få gångerna det sker så vill han inte besvära henne mer än när han är väldigt sexuellt frustrerad och känner att han verkligen "måste".
För att han inte har lust.
Då är kuf rågan varför han inte har lust. Jag har själv varit i ungefär samma situation med min fru när barnen var mindre, då hade min fru inte särskilt mycket lust och jag hade inte lika mycket lust heller men betydligt mer än henne. Värst var det nog då vi hade sex 7 eller 8 ggr på ett år. Självklart var jag frustrerad och känslorna för henne svalnade, vi blev mer som kompisar eller syskon men otrohet var inget alternativ för mig. Det blev ett bra gäng med handtrallor under den perioden. Vi pratade med varandra och började faktiskt att ?dejta? varandra igen. Första gången var på hotell utan barn, numer dejtar vi varandra hemma, barnen är med och vi lagar middagar ihop etc. detta har hjälpt oss och vi har nu inte bara mer sex utan även bättre sex och starkare känslor för varandra än vad vi tidigare haft. Men då var ingen av oss som gav upp utan vi jobbade på det men det började med att jag tog upp det till diskussion. Visst min fru var inte direkt mottaglig för diskussionen i början men jag fortsatte att försiktigt ta upp det och det har hjälpt oss iaf. Hade det inte hjälpt så hade alternativet varit skilsmässa innan jag hade tänkt på att träffa någon ny.
Då är kuf rågan varför han inte har lust. Jag har själv varit i ungefär samma situation med min fru när barnen var mindre, då hade min fru inte särskilt mycket lust och jag hade inte lika mycket lust heller men betydligt mer än henne. Värst var det nog då vi hade sex 7 eller 8 ggr på ett år. Självklart var jag frustrerad och känslorna för henne svalnade, vi blev mer som kompisar eller syskon men otrohet var inget alternativ för mig. Det blev ett bra gäng med handtrallor under den perioden. Vi pratade med varandra och började faktiskt att ?dejta? varandra igen. Första gången var på hotell utan barn, numer dejtar vi varandra hemma, barnen är med och vi lagar middagar ihop etc. detta har hjälpt oss och vi har nu inte bara mer sex utan även bättre sex och starkare känslor för varandra än vad vi tidigare haft. Men då var ingen av oss som gav upp utan vi jobbade på det men det började med att jag tog upp det till diskussion. Visst min fru var inte direkt mottaglig för diskussionen i början men jag fortsatte att försiktigt ta upp det och det har hjälpt oss iaf. Hade det inte hjälpt så hade alternativet varit skilsmässa innan jag hade tänkt på att träffa någon ny.
Då är kuf rågan varför han inte har lust. Jag har själv varit i ungefär samma situation med min fru när barnen var mindre, då hade min fru inte särskilt mycket lust och jag hade inte lika mycket lust heller men betydligt mer än henne. Värst var det nog då vi hade sex 7 eller 8 ggr på ett år. Självklart var jag frustrerad och känslorna för henne svalnade, vi blev mer som kompisar eller syskon men otrohet var inget alternativ för mig.