Är SD:are svagbegåvade?
Vad är det som gör att det rent procentuellt är fler människor med läs & skrivsvårigheter som väljer att rösta på SD? Känns som att fördumningen i samhället har ökat i samma takt som SD har ökat.
Vad är det som gör att det rent procentuellt är fler människor med läs & skrivsvårigheter som väljer att rösta på SD? Känns som att fördumningen i samhället har ökat i samma takt som SD har ökat.
Det var ju inte alls vad jag frågade om...
Du kanske inte är medveten om att man drog in det för ett tag sedan.
För att förtydliga första frågan;
Vad har ID-kontroll vid gränsen fått för konsekvenser i den form den genomförts, innan den avslutades?
Det är inget land som skickar vidare, eller tillbaks till Sverige mig veterligen, har du några andra uppgifter?
Så frågan återstår;
Du tror att det kommer gå enkelt att skicka till det landet och dom kommer ta emot utan problem?
Det var ju inte alls vad jag frågade om...
Du kanske inte är medveten om att man drog in det för ett tag sedan.
För att förtydliga första frågan;
Vad har ID-kontroll vid gränsen fått för konsekvenser i den form den genomförts, innan den avslutades?
Det är inget land som skickar vidare, eller tillbaks till Sverige mig veterligen, har du några andra uppgifter?
Så frågan återstår;
Du tror att det kommer gå enkelt att skicka till det landet och dom kommer ta emot utan problem?
Att de är svagbegåvade framgår alltför tydligt här. Och då är det en partiföreträdare.
www.expressen.se/nyheter/val-2018/sd-politikern-fornekar-kriget-i-syrien-finns-inga-flyktingar/
Jag gillar inte en del sd:are av samma anledning jag inte gillar såna som du - ni hetsar och sprider hat
Ni är samma skrot och korn
När dessa människor röstade på såssar eller kommunister var de antagligen ok.