• Mongoliet

Rättar till sitt hår hela jävla tiden

Alltså allvarligt talat. Jag var på typ en date igår. Hon hade satt ut 103 år på Tinder så jag hade ingen koll på hur gammal hon var. Det visade sig att hon var nyss fyllda 18 & var det vackraste jag sett. Jag hade ingen ålder alls på min Tinder så vi hade ju bara matchat på foton & lite text. Bytt till whatsapp men knappt skrivit mer än några få saker innan jag föreslog att ses. Vi åt och hade trevligt. Hon frågade om min ålder & som vanligt när jag träffar väldigt unga så är jag förberedd på en reaktion. Vill de bara ha sex skiter de i åldern men vill de ha förhållande så blir det inget (oftast). Denna tjejen är en seriös tjej och ingen antydan till intresse för sex med mig. Ändå föreslog hon ny träff idag. Vi sågs & hon var ännu vackrare. Samma seriösa tjej men återigen föreslår hon att vi ska ses på Måndag igen.

Hon pillar på & rättar till sitt hår & kläder hela tiden under dagens date. Detta brukar ju sägas vara ett tecken på intresse men min undran är väl om det inte kan vara så att hon rättar till sitt hår fastän hon inte är intresserad? Att hon föreslår att ses igen & igen kan väl också tyda på att hon inte är intresserad av en relation med mig utan bara tycker att jag är trevlig att umgås med?

Vad säger ni tjejer om detta? Kan tilläggas att vi inte har en flirtig ton alls varken i textande eller i samtal.

• Svar på tråden Rättar till sitt hår hela jävla tiden
  • Drottningen1970
    annaståhl skrev 2018-08-19 15:33:56 följande:

Tydligen är hon inte frisk i huvudet :) 18 år från en välbärgad familj. Dejtar en man på 49 år. Hon har psykiska besvär.

Knappast. Det är helt naturligt att unga flickor testar sin sexualitet på vuxna. Det är även smickrande att få denna uppmärksamhet. Problemet är att en del vuxna inte som de bör sätter gränser och tackar nej till inviterna utan passar på att utnyttja den unga personen samtidigt som de försöker intala sig själv att det sker på lika villkor. Extremt obehagligt och gränslöst. Om TS nu mot förmodan visar sig vara kvinna förändra ingenting.
  • annaståhl
    Drottningen1970 skrev 2018-08-19 15:48:44 följande:
    Knappast. Det är helt naturligt att unga flickor testar sin sexualitet på vuxna. Det är även smickrande att få denna uppmärksamhet. Problemet är att en del vuxna inte som de bör sätter gränser och tackar nej till inviterna utan passar på att utnyttja den unga personen samtidigt som de försöker intala sig själv att det sker på lika villkor. Extremt obehagligt och gränslöst. Om TS nu mot förmodan visar sig vara kvinna förändra ingenting.
    Unga flickor med psykisk ohälsa ja. Daddy issues som det heter på engelska. Tror inte en frisk tjej i den åldern skulle ens kunna tänka sig en 49 åring om inte sjuk i huvudet. Sen är frågan vad 49 åringen menar med att hon är vacker och perfekt. Är man så gammal och dejtar 18 åringar på Tinder kan man ju tycka en adhd tjockis är vacker.
  • Ggrodan

Har hon sagt ni ska ses igen är hon ju intresserad att ses igen vad mer behöver du analysera?

• Mongoliet

När jag läser alla sura kommentarer från kärringar blir jag ännu mer övertygad om att bara fortsätta datea yngre. Ibland blir det sex, ibland blir det bara trevligt umgänge & vid vissa tillfällen blir det förhållande som håller några år. Allt detta är ju bättre med en ung, snygg, smart & trevlig tjej än en bitter surkärring över 32. Så era kommentarer hjälper faktiskt.

• Drottningen1970
    Mongoliet skrev 2018-08-20 04:04:52 följande:

När jag läser alla sura kommentarer från kärringar blir jag ännu mer övertygad om att bara fortsätta datea yngre. Ibland blir det sex, ibland blir det bara trevligt umgänge & vid vissa tillfällen blir det förhållande som håller några år. Allt detta är ju bättre med en ung, snygg, smart & trevlig tjej än en bitter surkärring över 32. Så era kommentarer hjälper faktiskt.

Jag är rätt övertygad om att du inte behöver oroa dig för att nån av oss surkärringar på nåt vis skulle lyckas lura IM dig i en relation. Vuxna kvinnor är nämligen inte särskilt intresserade av partners som inte befinner sig på samma nivå mognadsmässigt och en relation där partnern befinner sig i ett psykologiskt underläge attraherar inte då vi önskar en jämnbördig partner.
  • Mongoliet
    Drottningen1970 skrev 2018-08-20 06:30:34 följande:

Jag är rätt övertygad om att du inte behöver oroa dig för att nån av oss surkärringar på nåt vis skulle lyckas lura IM dig i en relation. Vuxna kvinnor är nämligen inte särskilt intresserade av partners som inte befinner sig på samma nivå mognadsmässigt och en relation där partnern befinner sig i ett psykologiskt underläge attraherar inte då vi önskar en jämnbördig partner.

Men rara drottningen då, då behöver du ju inte ta i så du spricker när någon äldre man väljer ungdom istället för dig. Kan ju vara så att jag har paserat ditt stadie mognadsmässigt & inser att det livet du & dina likar lever inte är så lockande.
  • Drottningen1970
    Mongoliet skrev 2018-08-20 07:11:09 följande:

Men rara drottningen då, då behöver du ju inte ta i så du spricker när någon äldre man väljer ungdom istället för dig. Kan ju vara så att jag har paserat ditt stadie mognadsmässigt & inser att det livet du & dina likar lever inte är så lockande.

Inbilla dig själv det du. Faktum är att valet inte är ditt. Du skulle inte kunna välja nån av oss surkärringar även om du ville för vi har redan valt bort dig. När jag ser en 18 åring ser jag ett barn, det borde du också göra om det stod rätt till i knoppen. Istället ser du någon som befinner sig på samma nivå som dig själv. Mer behöver knappast sägas...
  • Mongoliet
    Drottningen1970 skrev 2018-08-20 07:24:10 följande:

Inbilla dig själv det du. Faktum är att valet inte är ditt. Du skulle inte kunna välja nån av oss surkärringar även om du ville för vi har redan valt bort dig. När jag ser en 18 åring ser jag ett barn, det borde du också göra om det stod rätt till i knoppen. Istället ser du någon som befinner sig på samma nivå som dig själv. Mer behöver knappast sägas...

Så jobbigt du har det. Gå igenom livet så sur. Nä du får hålla dig till godo med överviktiga 2-barnspappor. Jag har valt bort många surkärringar som du i mina dagar. Har tom haft sex med någon enstaka, för att därefter bli stalkad & sedan utskälld för att man inte uppskattar en kväll på Wallmans (nä jag gick inte), Martin Stenmarck eller om ni är lite tuffare en långhelg i Rom. Ert vinpimplande är heller inte attraktivt, ert hundvurmande mm ska vi inte heller ta upp.
  • Förväntanstid
    Mongoliet skrev 2018-08-18 23:10:00 följande:

Hon är inte i något underläge på något vis. Hon har även boxats & prylade upp en taxichaufför häromdagen som ville ha hennes nummer & vägrade släppa ut henne ur bilen. Hon är varken i något fysiskt eller psykiskt underläge.

Vissa tjejer slåss med knytnävarna. De mår inte bäst för det
  • Mongoliet
    baralillatant skrev 2018-08-19 08:57:28 följande:

Så jävla äckligt med gubbar som vill ligga med (nästan) barn.

Hur känns det att vara några månader ifrån pedofil?

Går pedofilgränsen vid 18? Man kan ju då fråga sig om många gränser i livet. Tycker du att vi har gränser för olika saker & sedan lägger vi till några extra år, typ moraliska år eller? Du gick på bolaget när du var 22, körde moppe vid 17 osv
  • Mongoliet
    Förväntanstid skrev 2018-08-20 09:25:47 följande:

Vissa tjejer slåss med knytnävarna. De mår inte bäst för det

Nä & vissa tjejer i 35-årsåldern med man som har fint jobb & allt ser bra ut på ytan & hon blir gravid men inte fan mår den tjejen bäst för det heller alltid, eller?
Svar på tråden Rättar till sitt hår hela jävla tiden