• hipsterpappan

Har ni förtidsrösta eller väntar ni till valdagen? Och eftersom det går att vara anontym vad röstade ni på?

Visst blir det en rysare och kan sluta hur som helst. Men har ni redan röstat eller tänker förtidsrösta vilket parti blir det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni förtidsrösta eller väntar ni till valdagen? Och eftersom det går att vara anontym vad röstade ni på?
  • Anonym (Katharina)

Har redan röstat, i onsdags.
    På Sverigedemokraterna, för fjärde gången.

• Anonym (Usch)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-08-25 07:05:58 följande:

Jag vill se KD + L + S. Men lär ju inte hända.

Ne, Sverige kommer gå mer åt helvete än det redan gjort om S får sitta 4 år till.
  • Anonym (Surkart)

Som arga snickaren skulle ha uttryckt det

• Anonym (V)

Har redan röstat. Blev Vänsterpartiet.

• Vattumankillen

Röstar på valdagen

Du har glömt;Alternativ för Sverige, Medborgerlig samling, F!, Folkstyret, Direktdemokraterna, Djurens parti etc.

• Anonym (H)

Jag är sosse i grund och botten, men är förstås inte nöjd med deras politik just nu.. Men det blir en röst för S ändå. Helst av allt vill jag inte rösta alls, men jag hör min pappas arga stämma när jag var 18 år och sa samma sak. DU SKA RÖSTA OCH GÖRA DIN RÖST HÖRD!!!! Hahah..

Mest röstar jag för att försöka sänka SD.

• Anonym (H)

Och ja, det blir på valdagen.

• Anonym (?)
    Anonym (H) skrev 2018-08-25 19:41:58 följande:

Jag är sosse i grund och botten, men är förstås inte nöjd med deras politik just nu.. Men det blir en röst för S ändå. Helst av allt vill jag inte rösta alls, men jag hör min pappas arga stämma när jag var 18 år och sa samma sak. DU SKA RÖSTA OCH GÖRA DIN RÖST HÖRD!!!! Hahah..

Mest röstar jag för att försöka sänka SD.

Du är inte nöjd med vad S gjort senaste 4 åren, men tänker fortsätta rösta på dem?
  • Anonym (funderar)
    Anonym (?) skrev 2018-08-25 22:03:49 följande:
    Du är inte nöjd med vad S gjort senaste 4 åren, men tänker fortsätta rösta på dem?
    Nu är inte jag (H), men man kan ju exempelvis vara missnöjd med sossarnas populistiska 'hårdare tag'-linje inför valet och tycka att de går för långt åt höger utan att anse att det finns bättre alternativ.
  • Anonym (funderar)

Har inte förtidsröstat än, men ska göra det eftersom jag är sysselsatt som röstmottagare och -räknare på valdagen.

Blir troligen vänsterpartiet i riksdagen och sossarna på kommunal nivå.

• Anonym (?)
    Anonym (Katharina) skrev 2018-08-25 11:14:06 följande:

Har redan röstat, i onsdags.
    På Sverigedemokraterna, för fjärde gången.

Kvinna och SD för fjärde gången. Bra. Hur gammal är du?
  • Anonym (Underbar känsla)

Hur fn kan man rösta på MP, de förstör Sverigd.

Jag röstade SD för tredje gången i alla tre kuverten!

Känns så jävla bra!

• Anonym (S.)

Kommer rösta på valdagen på socialdemokraterna.

• Anonym (Dessie)
    Anonym (Underbar känsla) skrev 2018-08-25 23:39:33 följande:

Hur fn kan man rösta på MP, de förstör Sverigd.

Jag röstade SD för tredje gången i alla tre kuverten!

Känns så jävla bra!

Skönt att det känns bra för dig. Vet du vilka som jobbar för SD i din kommun? Lyckas de bra med att få igenom sin politik? Har de åstadkommit något sedan valet 2014?

Dör jag bor har de varit komplett osynliga så de kommer inte få många röster i år.
  • Vagabond777

Röstar på Liberalerna eller Centern. Har varit sugen på att rösta på ett ytterkantsparti men har tänkt om helt. Ytterkantspartier tänker för ensidigt och enkelspårigt för Sveriges bästa. Räknar V MP och SD som ytterkantspartier som ingen borde rösta på.

• Anonym (Surkart)

Inte lätt att vara man i dagens feministiska samhälle

• Anonym (Surkart)

Helt ogenerat går dessa två kvinnor omkring i Sundbyberg med en stege och river ned SD:s valplakat. Den ena påstår sig vara sossepolitiker så ingen bra reklam för det partiet.

Svar på tråden Har ni förtidsrösta eller väntar ni till valdagen? Och eftersom det går att vara anontym vad röstade ni på?