Har ni förtidsrösta eller väntar ni till valdagen? Och eftersom det går att vara anontym vad röstade ni på?
Visst blir det en rysare och kan sluta hur som helst. Men har ni redan röstat eller tänker förtidsrösta vilket parti blir det?
Visst blir det en rysare och kan sluta hur som helst. Men har ni redan röstat eller tänker förtidsrösta vilket parti blir det?
Du glömde kd...
Har inte bestämt mig men lutar åt dem. Ska förtidsrösta.
Har förtidsröstat på M nationellt och i min kommun. För landstinget däremot en blank röst pga dåligt insatt.
Vet inte om det blir så mycket bättre nationellt men tänker att sämre kan det ju inte bli.
Plus att S Löfven fortsätter att vara en ytterst svag representant för Sverige i internationella sammanhang. Anser jag. Där får man ju tycka som man vill.
Vilket är det fina med demokratier.
Jag väntar till valdagen, för jag har inte bestämt mig om kommunvalet. Riksdag och landsting har jag äntligen bestämt, men inte kommun.
Du glömde kd...
Har inte bestämt mig men lutar åt dem. Ska förtidsrösta.
Jag ska förtidsrösta. Får annars tvångstankar om att jag ska bli sjuk på valdagen. Ska rösta på AFS i riksdagsvalet, äntligen ett parti som känns helt rätt. SD i övrigt, mest i brist på bättre alternativ.
Kanske jag med därför de behöver vara kvar.
Vill se KD + M + SD efter valet.
Röstar olika i de tre valen och väntar till valdagen.
Jag ska rösta på valdagen. Det blir SD igen.
Det blev SD-originalet som sjuklövern apat efter.
Jag kommer vänta till röstdagen, blir SD för tredje valet i rad.