• TomAnd

Tjänsteresa o sex - vad gör ni på hotellet,

Man - inget fullt upp med jobb

Man - njuter av egen tid, läser tex en bok

Man - porrsurfar

Man - onanerar

Man - sexchattar

Man - raggar för ett ligg

Kvinna - inget fullt upp med jobb

Kvinna - njuter av egen tid, läser tex en bok

Kvinna -porrsurfar

Kvinna- onanerar

Kvinna - sexchattar

Kvinna - raggar för ett ligg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-27 08:23
    Inledning blev fel

Skall vara

Påväg på tjänsteresa och hotellnätter kan ibland vara tråkiga eller spännande.

Vad gör ni här på FL?

Själv en mix av njuta av egen tid samt ibland lite porrsurfande

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjänsteresa o sex - vad gör ni på hotellet,
  • Anonym (Laila)

När jag jobbar på riktigt innebär resan 13-timmarsdagar med jetlag så vill bara dö i sängen när man överlevt dagen. På vissa ställen är det inte säkert att springa omkring ute heller.

Ska man på utbildning skulle det möjligen finnas möjlighet, men då är jag rädd för könssjukdomar eller annat trassel. 

Så en bok i sängen- det är så roligt det blir.

• Anonym (OLoka)

Arbetade på hotell för 25 år sedan och upplevde inte att det var vanligt att män el kvinnor träffade ngn tillfälligt när de var där i tjänsteärende.

Kanske annorlunda idag. Vem vet?

• Anonym (fejk)

Jag hoppas att många som skriver om hur dom ligger runt på sina resor bara driver. Jag hoppas ni vet hur mycket smittor som finns därute? Nya varianter på gonorre, syfilis you name it. 

HIV finns också fortfarande även om det inte är lika lätt att bli smittad av det.

Kan ni bara ge er! Det är inte kul.

• Anonym (Ann)
    Anonym (fejk) skrev 2023-09-08 12:42:22 följande:

Jag hoppas att många som skriver om hur dom ligger runt på sina resor bara driver. Jag hoppas ni vet hur mycket smittor som finns därute? Nya varianter på gonorre, syfilis you name it. 

HIV finns också fortfarande även om det inte är lika lätt att bli smittad av det.

Kan ni bara ge er! Det är inte kul.

Jag hoppas vi alla kör skyddat så mycket det går, det utgår jag ifrån.
  • Anonym (fejk)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-08 12:53:44 följande:
    Jag hoppas vi alla kör skyddat så mycket det går, det utgår jag ifrån.
    Tyvärr verkar det vara lite si och så med det om man får tro (?) diverse trådar här på FL. Det sprutas hejvilt i diverse kroppsöppningar utan en tanke på följderna.

Antingen överdrivs det kopiöst eller så är folk väldigt obetänksamma (kåta?) därute......
  • Anonym (fru K)

Framför allt njuter jag av egen tid men det brukar sluta med att jag onanerar innan jag somnar. Jag har tid, riskerar inte att bli störd och det är ett skönt sätt att varva ner så att jag somnar snabbare och sover bättre.

• Anonym (Tomas fru)

Bott några nätter på hotel nyligen på tjänsteresa och konferens

Min största behållning har varit min egen tid att få läsa de böcker jag inte hinner med hemma.

visdt har jag också pillat lite på mig med 😊

• Anonym (Spring omkring)

Nu har jag inte så mycket tjänsteresor längre men har haft hundratals hotellnätter både i Sverige och utomlands. Vad jag gjort? Tränat. Antingen löpning, simning eller på något lokalt gym. Egentid som jag mått väldigt bra av. Middag på hotellrummet, förberett nästa jobbdag, ringt familjen, slötittat lite på TV och sovit.
    Jag har till 80% rest själv. Har jag haft tråkig? Nej, egentligen inte. Träningen gör mig skönt trött. 

• Anonym (Undviker det)

Jag undviker det. Jag kan inte sova utan att min man är bredvid vilket är så skumt för jag störs samtidigt av hans snarkande. Men jag somnar av det, riktigt skumt.

• Anonym (Porrsurf bla)

Reser mycket i jobbet, så blir många hotellnätter ( just nu faktiskt)

Blir väldigt olika, ibland middag och några öl med kollegor eller om det finns nån gammal kompis i stan där jag bor. Ibland jobbar jag nån timme. Idag blev det porrsurf och runk, sen ett gympass och nu blir det en film med lite chips 

Troligen en omgång med porrsurf igen innan jag somnar.

Gick ju bara att välja ett alternativ så blev onanera.

Aldrig raggat i baren (helt värdelös på sånt och inte intresserad heller, gift sen länge) men hände en gång att en kvinna limmade på mig som fan (och hon hade barn med sig som somnat på rummet och gubbe hemma) men tackade artigt nej.

Men kul att någon var sugen ..Skrattande

• Anonym (Ss)

Ligger ute ofta och raggar ofta med någon upp på hotellrummet 
    Så det blir mycket sex 

Svar på tråden Tjänsteresa o sex - vad gör ni på hotellet,