Akut gravillamående, + andra problem
Jag är så ledsen och slut hela denna graviditet har varit väldigt konstig började med extrema smärtor och en cysta friläggande vätska i buken vi såg ingen graviditet på gynakut, jag fick behandling. Åkte hem, trodde mensen kom men var för lite (brukar blöda mycket) nytt gravtest, gravid.. fortsatta smärtor.. undersökningar om grav sitter på rätt ställe först var dem osäkra om de var ofostrig grav, men visa sig snart att hjärtat slår o att den utvecklas som den ska.. men nu när jag trodde jag skulle få vila kommer illamåendet från helvetet, kan inte andas när jag är ute och går får kväljningar och spyreflexer. FÅ gånger när jag äter får jag behålla något spyr många gånger per dag, gått ner nästan 6 kg känner mig bara miserabel av illamåendet. Får ibland som blodflytningar men inget extremt, det enda som egentligen bekymrar mig är illamåendet. Jag har redan vart på Gynakuten så mycket med cystan, så är besvärad över att ev behöva åka in igen- har ni åkt in o fått behandling me grav illamående?