• Snöochsot

Hur viktigt är bröstens utseende?

Detta hände mig nyligen:
    Det är ovanligt att jag träffar någon som jag vill dejta. Kemin känns sällan rätt. Men- Härom veckan träffade jag en person som jag verkligen gillar. Han var väldigt angelägen om att dejta mig också, nästan ännu mer. Han verkade lite förälskad. Som jag själv. Vi bor några timmar från varann så vi har face time-at, messat dagligen och en gång träffades vi och hade världens bästa dag ihop. Vi kelade länge med kläder på men inte sex (var bland folk). Bestämde att ses igen om några dagar. Innan vi hade hunnit med en andra dejt så messade vi en söndagsmorgon,och han skickade en selfie. Jag skickade en också. Han tyckte den var jättefin och bad sedan om något mer naket. Jag tog av mig tröjan och skickade en bröstbild. Mina bröst är små och har varit större, vilket syns, men de är "ok". Inte min vackraste kroppsdel men de sitter ju där de sitter och jag tänkte inte så mycket. När killen sett bröstbilden svarar han med hjärtögon-emoji. Sedan är han borta. Dagen efter säger han "Hur mår du?" Sedan helt försvunnen. Inte ett ord på 5 dagar. Min tanke är att åsynen av mina bröst var så vansinnigt avtändande att hans intresse av mig helt försvann. 
    Tror ni bröst är så enormt viktigt för män generellt att de kan vara avgörande för ett förhållande? 
    Jag uppfattade honom som en fin människa. Vi är båda över 30.

• Svar på tråden Hur viktigt är bröstens utseende?
  • Meriall

Hur svarade du på hjärtögonemojin? Jag tänker att du kanske har lite komplex och så kanske du förväntar dig att det blir på ett sätt och oavsiktligen beter dig så att reaktionen blir så...

• Snöochsot
    Meriall skrev 2018-09-01 18:49:35 följande:

Hur svarade du på hjärtögonemojin? Jag tänker att du kanske har lite komplex och så kanske du förväntar dig att det blir på ett sätt och oavsiktligen beter dig så att reaktionen blir så...

Nej, jag hade inte alls trott att det skulle vara viktigt. Jag kände mig trygg med honom.
Svar på tråden Hur viktigt är bröstens utseende?