Han har allt jag har inget
Separerade för 4 år sen när dottern var 2.
Var ett gemensamt beslut, båda började i uppförsbacke och kämpade med små trånga lägenheter, omställning ekonomiskt mm. Men sen träffade han en tjej, fick ett bättre jobb och drog iväg medans jag är kvar på samma stadie som ett halvår efter separationen, har fastnat och börjat bli bitter.
Jag bor i en liten dyr tvåa, har en skruttig bil och låg lön inom vården, pluggat till det dessutom så har csn lån.
Är överviktig, håret har börjat bli grått. Har inte ens legat sen efter separationen. Närmar mig 35.
Han har en fin bostadsrätt, ny kombi. Den nya kvinnan är smal och blond. 7 år yngre än mig och tjänar mer än vad jag någonsin kan drömma om. Han är också snygg, ser 10 år yngre ut än vad han är.. ser de rätt ofta och de ser så lyckliga ut. Han var alltid så sur när han var med mig.
Vår dotter är dessutom mer lik pappan och hans nya. Ingen skulle tro att det var mitt barn om vi var samlade allihopa.
Jag känner mig som en looser, vet att de ser mig som en. De skrattar säkert åt mig :(
Har varit så kontrollerande och orättvis att de försökt klippa så mkt kontakt som möjligt, så det känns också hemskt. Kan inte ens ha en bra relation med de liksom..
Behövde bara skriva av mig om min bitterhet. Är det fler som har det såhär? Eller har känt så?
Pratar gärna med någon!
Någon som lyckats vända det och bli lycklig? Hur slutar jag jämföra?