Problem med fruns nakenhet?
Vad tycker du om din fru/flickvän går i underkläder i hemmet? Typ när hon lagar mat, tittar på tv osv.
Vad tycker du om din fru/flickvän går i underkläder i hemmet? Typ när hon lagar mat, tittar på tv osv.
Blir lycklig. Sen föredrar jag kanske att hon har trisor på sig just när hon lagar mat...
Blir lycklig. Sen föredrar jag kanske att hon har trisor på sig just när hon lagar mat...
Säger åt henne att ta på sej kläder, lite anständigt ska det vara i hemmet.
Inte helt, har sagt att baken dallrar men det känner hon ju själv. Men har inte sagt vad jag känner, tycker det känns onödigt.
Jag är tvärtom, säger hellre ta av dej kläderna, lite oanständighet ska det vara i hemmet :D
Jag vill att hon har trosor på sig om hon lagar mat för att det inte är kul med e-coli i maten.
För mig får hon gå i så lite kläder som möjligt, så ofta som det bara går. Inom hemmets väggar då. Älskar att se min frus kropp fortfarande efter 5 år och ett barn.
Hellre naken än stora mysbyxor gärna i string och linne med
Jag har väl egentligen mer problem med avsaknaden av nakenhet. Tycker att det vore najs om hon kunde vara naken ännu mer!
De flesta men jag träffat tycker om det
Inte så sexigt längre tyvärr, behöver gå ner 20 kg... och ofta drar hon på sig mina kalsonger dessutom så resoren blir helt förstörd!
Hahahahah gud vilket skratt jag fick. Tycker hon låter härlig.
Vi är nakna båda två, är ju så mysigt att gå och pilla o gnida sig mot varandra om kvällarna ???? m,m.????