• Anonym (Kvinnan)

Problem med fruns nakenhet?

Vad tycker du om din fru/flickvän går i underkläder i hemmet? Typ när hon lagar mat, tittar på tv osv.

• Svar på tråden Problem med fruns nakenhet?
  • Hååkann

Blir lycklig. Sen föredrar jag kanske att hon har trisor på sig just när hon lagar mat...

• Anonym (Kvinnan)
    Hååkann skrev 2018-09-26 05:53:59 följande:

Blir lycklig. Sen föredrar jag kanske att hon har trisor på sig just när hon lagar mat...

Varför det?
  • Mr K69
    Anonym (al) skrev 2018-09-26 00:02:10 följande:

Säger åt henne att ta på sej kläder, lite anständigt ska det vara i hemmet.

Jag är tvärtom, säger hellre ta av dej kläderna, lite oanständighet ska det vara i hemmet :D
  • CarinaL26
    Anonym (G) skrev 2018-09-25 19:46:21 följande:

Inte helt, har sagt att baken dallrar men det känner hon ju själv. Men har inte sagt vad jag känner, tycker det känns onödigt.

Och säg inget heller!
  • Tom Araya
    Anonym (Kvinnan) skrev 2018-09-25 18:52:17 följande:

Vad tycker du om din fru/flickvän går i underkläder i hemmet? Typ när hon lagar mat, tittar på tv osv.

Helt okej, hon får gärna gå naken.

Sedan kanske det är en annan sak om det är insyn utifrån, då kanske hon inte tycker det är så lämpligt, men fortfarande något som mer är mellan henne och grannarna.
  • Hååkann
    Mr K69 skrev 2018-09-26 08:19:37 följande:

Jag är tvärtom, säger hellre ta av dej kläderna, lite oanständighet ska det vara i hemmet :D

Jag blir licklig av att se hennes vackra kropp.

Jag vill att hon har trosor på sig om hon lagar mat för att det inte är kul med e-coli i maten.
  • Mr K69
    Hååkann skrev 2018-09-28 19:31:33 följande:

Jag vill att hon har trosor på sig om hon lagar mat för att det inte är kul med e-coli i maten.

Haha, ni måste skilja på skärbräda och stjärtbräda ;D
  • Zu Nah

För mig får hon gå i så lite kläder som möjligt, så ofta som det bara går. Inom hemmets väggar då. Älskar att se min frus kropp fortfarande efter 5 år och ett barn.

• Anonym (Naken)

Hellre naken än stora mysbyxor gärna i string och linne med

• Vaken
    Anonym (Kvinnan) skrev 2018-09-25 18:52:17 följande:

Min man uppskattar alltid när jag går omkring i underkläder hemma. Och ännu mer när jag är helt naken.

Dock lagar jag aldrig mat helt naken, för då har jag ett förkläde på mig.
  • Ka11e

Jag har väl egentligen mer problem med avsaknaden av nakenhet. Tycker att det vore najs om hon kunde vara naken ännu mer!

• Simone26

De flesta men jag träffat tycker om det

• Anonym (Skratt)
    Anonym (Sådär...) skrev 2018-09-25 21:59:13 följande:

Inte så sexigt längre tyvärr, behöver gå ner 20 kg... och ofta drar hon på sig mina kalsonger dessutom så resoren blir helt förstörd!

Hahahahah gud vilket skratt jag fick. Tycker hon låter härlig.
  • Anonym (Sådär...)
    Anonym (Skratt) skrev 2018-10-12 13:25:50 följande:

Hahahahah gud vilket skratt jag fick. Tycker hon låter härlig.

Jo, hon är rätt skön i övrigt, men just det där stör jag mig på...
  • Cbxen

Vi är nakna båda två, är ju så mysigt att gå och pilla o gnida sig mot varandra om kvällarna ???? m,m.????

Svar på tråden Problem med fruns nakenhet?