Hur hämnas jag på mitt svin till ex?
Som misshandlat mig fysiskt o psykiskt o kränkt mig Flera år??! Hatar honom
Som misshandlat mig fysiskt o psykiskt o kränkt mig Flera år??! Hatar honom
Hur långt efter kan man anmäla misshandel?
Kan detta ge fängelse
Misshandel fysiskt?
Misshandel psykiskt?
Att han har svartjobbare o tar betalt svart?
Att han sagt att jag borde dränka mig?
Att han tvinga mig till abort om jag är gravid?
Hur långt tid i fängelset ungefär?
Har behandlat honom bra i alla år trots hans beteende men nu får det fan va nog!!!!!
Att han använt företags lokal som boende
O kört firma bil privat utan meddela?
Våldtog mig en gång.
Detta har pågått i nio år
Hur långt straff kan han få?!
Har hans företag rätt att ha anställda? Annars är det lätt att bevisa.
Du behöver bevis. Bilder ljudinspelning vittnen annars händer inget och han går fri
Att grannar hört skrik är det bevis?
Bästa hämnden är att låtsas som att han inte ens existerar för dig.
Jag var tillsammans med en kille som behandlade mig på samma sätt i 4 år. Våldtog mig innan jag gick ut och kom i mig, så sperma skulle vara kvar i mig, oavsett familjemiddag eller om jag träffade vänner. Blev otroligt hårdhänt varje helg när han druckit, slog mig och låste in mig. Tog sönder min mobil flertal ggr när han blev svartsjuk när jag fick sms. Oavsett från vem...
Jag lämnade honom äntligen till slut. Det var den bästa hämnden! Han skriver än idag till mig och försöker nå mig men jag svarar aldrig. Han är blockad sedan 1 år tillbaka och den som mår dåligt idag är han. Så ignorera och gå absolut inte tillbaka. Bara glöm bort honom som om han aldrig existerat. Det blir bättre och han är inte värd din energi eller tanke. Han är ingenting.
Jag var själv blind och älskade en människa som inte var värd det. Men idag är jag lycklig.
Att grannar hört skrik är det bevis?
Detta har pågått i nio år
Hur långt straff kan han få?!
Ju längre tid som gått ju svårare brukar det vara att bevisa ex. misshandel..
Psykisk misshandel är ju svår att bevisa oavsett. Har du berättat för någon vid tillfälle då något hänt hur han har behandlat dig, eller har någon hört och sett? Skrivit dagbok? Har du uppsökt läkarvård pga skador? Många händelser som pågått under en längre tid kan tillsammans rubriceras som kvinnofridskränkning.
Nä. Detta är mitt första inlägg på familjeliv. Se
Ju längre tid som gått ju svårare brukar det vara att bevisa ex. misshandel..
Psykisk misshandel är ju svår att bevisa oavsett. Har du berättat för någon vid tillfälle då något hänt hur han har behandlat dig, eller har någon hört och sett? Skrivit dagbok? Har du uppsökt läkarvård pga skador? Många händelser som pågått under en längre tid kan tillsammans rubriceras som kvinnofridskränkning.
Nä. Detta är mitt första inlägg på familjeliv. Se
Gå vidare är väl endå bästa hämnden, bara tragiskt att sjunka till samma nivå