Du som lämnade din partner. När var du redo att ut och ragga igen
Dagar? Veckor? Månader? År efter?
Syftar på er som var gifta eller sambo Många år med gemensamt hus o kanske barn
Ett seriöst förhållande alltså
Är det normalt att vilja redan efter ett par veckor? Känns elakt efter 18 år och exet gråter och är knäckt. Nästan självmordstankar
Personbevis? Från skatteverket? Vad heter dem
Ja, hade jag avrit du så hade jag väntat lite. För exets skull.
Även om det var jag som ville skilja mig och tänkte att jag ville träffa någon annan så dröjde det två år. Jag pallade inte, det var inte skuldkänslor, eller av nån slags respekt mot henne (hon hade vänstrat, därav skilsmässan). Jag pallade bara helt enkelt inte, men visst hade någon raggat på mig tidigare kanske jag hade nappat.
Jag liksom fastnade i att vara själv och det var rätt ok. Fast efter 2 år raggade min nuvarande upp mig. Jag var rätt tveksam och avig till det först, men hon gav sig inte. Jag var nog rentav rätt taskig ibland om jag skall vara ärlig, men hon såg väl igenom det, och glad är jag för det idag.
En 40-årig morsa som är "för kräsen"! Hahaha, lycka till morsan! Hahahaha!!!!! OMG!
Jojo, säkert!
En riktig MAN va?
Haha ooomg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ingen valp direkt, har nyligen fyllt 47.
Tror inte så många valpar nu för tiden heter Mikael heller...
Jojo, säkert!
En riktig MAN va?
Haha ooomg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej.
Jag är man och har precis lämnat.
Det har varit dåligt under lång tid och jag medger att jag flörtat lite oskyldigt ett par gånger.
Men hör och häpna så tycker jag det ska bli riktigt skönt att leva utan kvinnor i mitt liv för en lång tid framöver.
Så raggandet får vänta tills den dagen då ensamheten blir för påträngande.
Nu ska jag bara sjunka ner i en skinnfåtölj, på med lite klassisk musik, kanske en wirre i handen, spela luftgitarr iförd endast kalsonger, sitta på en sten vid havet med ett flöte i, sparka boll med mina barn, och njuta av livet.
Ingen valp direkt, har nyligen fyllt 47.
Tror inte så många valpar nu för tiden heter Mikael heller...